вівторок, 31 березня 2020 р.

6 клас зарубіжна література

21.11.25

Тема. М.Гоголь "Ніч перед Різдвом".

1. Мультимедійна презентація.

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/ 

2. Микола Гоголь. Інформація про письменника с.68-69.

3. Читання повісті "Ніч перед Різдвом".


20.11.25
Тема. Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті. Значення образу Різдва у творі. Ознаки фольклору (казки, пісні) у творі.
1. Подорож Скруджа у часі і просторі.
2. Яким був Скрудж і яким став?
3. Що вплинуло на героя?
14.11.25.
Тема. Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.
1.Прочитати уривки з повісті.
07.11.25.
Тема. Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня у прозі". Подорож Скруджа у часі і просторі".
1. Чарльз Діккенс. Біографія. ( с.82-83)
2. "Різдвяна пісня в прозі". Історія написання.
3.  Мультимедійна презентація.
4. Читання твору.

6.11.25.
Тема. "Чого, яких рис характеру сучасний школяр може навчитися у Діка Сенда?"(за вивченим твором). ГР3
1. Виконати інтерактивні вправи
2. Написання твору.
24.10.25.
Тема. Дік Сенд і Негору.  Проблема рабства в романі.
1. Презентація
2. Шлях героїв в Африці.
17.10.25.
Тема. Дік Сенд і його друзі.
1. Відеопрезентація.
2. Переглянути презентацію. Звернути увагу на слайди, присвячені капітану Діку. Виписати риси характеру Діка у зошит.

16.10.25.
Тема. Образ Діка Сенда. Мужність і людяність героя.
1.Переглянути презентацію до уроку.
2. Аудіокнига
 Знати зміст твору.


10.10.25.
Тема. Жуль Верн "П'ятнадцятирічний капітан".
1. Жуль Верн. Життя і творчість.
2. Підручник с.42-44.


3.10.25.

Діагностувальна робота за темою «Міфи на всі часи»

Завдання 1-8 мають по 3 варіанти відповідей та оцінюються в 0,5 балів кожне. Оберіть правильну відповідь. (Максимально за 1-8 завдання – 4 бали).

1.    1.      Яка давньогрецька богиня зображена на ілюстрації ?

А. Артеміда Б. Афіна В. Афродіта.

 

2.   

  2.Хто з богів був покровителем мандрівників, купців та торговців?

А. Гермес; Б. Гефест; В. Діоніс.

 

      3. Гера – сестра Зевса, його дружина, а також богиня…

А. …хліборобства та родючості, покровителька шлюбу; Б. …родинного щастя, подружнього кохання; В. …мудрості, військових наук, справедливості.

 

     4. Міфи відображають…

А. …протистояння добра та зла; Б…. уявлення про окремі риси людей; В. …уявлення давніх людей про світ.

   5. Розбудовує світ за законами краси, дає змогу отримати задоволення від процесу читання та осмислення прочитаного функція художньої літератури:

А. Пізнавальна; Б. Виховна; В.Естетична.

   6. Хто повів Прометея до місця покарання разом із Гефестом?

А. Помста і Зрада; Б. Сила і Влада; В. Заздрість і Ревнощі.

  7. Хто наказав Гераклу приборкати критського бика?

А. Мінос; Б. Еврістей; В. Радамант.

   8. Хто з героїв міфу про Дедала та Ікара став втіленням одвічної мрії людства про крила?

А. Талос; Б. Дедал; В. Ікар.

 

Завдання 9-12 на відповідність. Установіть відповідність між лівою та правою частиною завдання. Завдання оцінюються в 1 бал кожне. (Максимально за 9-12 завдання – 4 бали).

1.

 

2.

 

3.

 

9. Установіть відповідність між назвою міфу та міфологічним героєм:

1. «Прометей»                                                       А. Кокал

2. «Геракл. Подвиг сьомий: критський бик»     Б. Феміда.

3. «Дедал та Ікар»                                                 В. Посейдон  

 

10. Установіть відповідність між давньогрецьким богом та його призначенням:          

1.

 

2.

 

3

 

4

 

1. Гефест                             А. Бог підземного царства мертвих

2. Аїд                                   Б. Бог наук і мистецтв

3. Апполон                          В. Бог вогню та ковальства

4. Арес                                 Г. Бог війни, який несе загибель і руїни

 11. Установіть відповідність між богинею та світлиною, що асоціюється з нею:          

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

1. Деметра                       

2. Афіна    

3. Афродіта                            

                               4. Артеміда                        

А     Б.
В.        Г. 


12. Установіть відповідність між міфологічним персонажем та словами, що йому належать:          

1.  Дедал.                                                                                                                                                         

2.  Еврістей.

3.  Гефест.

4.  Мінос.

А. «Я сам плачу з твоєї тяжкої муки, та мушу коритися невблаганному Зевсові»;

Б. «Не можна підійматися занадто високо, синку, бо сонце там палюче, воно розтопить віск – і пір’я розсиплеться»;

В. «Чи зможе хто протягти нитку крізь цю мушлю…?».

Г. «Відпусти його…! Я присвячу його моїй покровительці Гері».

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

 

 

 

 Завдання 13-14 відкритої форми. Дайте відповідь на запитання. Повна правильна відповідь оцінюється в 2 бали кожна. (Максимально за 13-14 завдання – 4 бали).

 13. Хто зображений на світлині? Перечисліть, які добрі справи він зробив для людей.




14. Хто з героїв за міфологією давніх греків здійснив 12 подвигів? Опишіть цього героя та розкажіть коротко про один з його подвигів.

 

Максимальна кількість балів – 12. Успіхів у виконанні завдань!

 

2.10.25.

Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Крилаті вислови грецької міфології.

1. Переглянути презентацію.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-krilati-grecki-virazi-279991.html

26.09.25.

Тема. ПЧ Дедал і Ікар. Орфей і Еврідіка.

1. Міф "Дедал та Ікар".

3.Виконати завдання.

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/mif-pro-dedala-ta-ikara/

4. Міф "Орфей і Еврідіка". Прослухати аудіокнигу

https://www.youtube.com/watch?v=S9DFw16iw7k

19.09.25.

Тема. Міф про Геракла. "Критський бик".

1.Робота з підручником с.29-33.

2. Мультимедійна презентація

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mif-pro-gerakla-podvyg-somyj-krytskyj-byk/ 

 3. Відповіді на запитання с.33 1-3

  Домашнє завдання. Письмово завдання 6 на с.33.

12.09.25

Тема. Найвідоміші міфологічні образи. Міф про Прометея.

1.Робота з підручником. с.22-23.

2. Прочитати міф про Прометея.

4.09.25.

Тема. Поняття про міф. Грецькі міфи.

1. Робота з підручником с.16-23.

2. Переглянути мультимедійну презентацію за QR кодом на с.21.

3. Виписати словничок головних богів (на с.21-22).

4. Презентація

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-temigrecki-bogi-194031.html

4.09.25.

Тема. Вступ. Література як вид мистецтва. Художній образ.

1. Знайомство з підручником.

2. Робота з підручником с.7-10.

3. Прочитати с.11-14.




29.05.25.
Тема. Діагностувальна робота.

1. У якій країні народився Рей-Дуглас Бредбері?       (1-12 питання- 6 балів)

А) США                                                                 Б) Англія

В) Канада                                                               Г) Норвегія

2. Оповідання «Усмішка» це…?

А) пригодницький твір                                         Б) фантастичний твір

В) науковий твір                                                    Г) героїчний твір

3. Як звали головного героя твору «Усмішка»?

А) Том                                                                     Б) Бен

В) Грегор                                                                Г) Рей

4. Що було зображено на частині картини, яка опинилася у руках головного героя твору «Усмішка»?

А) Очі                                                                     Б) Вухо

В) Усмішка                                                            Г) Волосся

5. Хто є автором картини, про яку йдеться у творі «Усмішка»?

А) Рембрант                                                          Б) Леонардо да Вінчі

В) Малевич                                                            Г) Автор невідомий

 6. Для чого була виставлена на майдані картина «Джоконда»?

А) Щоб люди побачили її, бо ніколи раніше не бачили     Б) Щоб люди знищили її

В) Щоб люди купили її                                                           Г) Немає правильної відповіді

7. Представником якої країни є Роберт Шеклі?

А) США                                                                 Б) Англія

В) Канада                                                               Г) Норвегія

8. Оповідання «Запах думок» це…?

А) пригодницький твір                                         Б) фантастичний твір

В) науковий твір                                                    Г) героїчний твір

9. На якій планеті відбуваються події у творі «Запах думок»?

А) У-М-22                                                               Б) М-З-33

В) З-М-22                                                                Г) М-У-33

10. На чому мандрував головний герой твору «Запах думок»?

А) Повітряна куля                                                 Б) Поштоліт

В) Космічний корабель                                         Г) Ракета

11. Яких тварин зустрів Кліві?

А) Вовка і ведмедя                                                Б) Ведмедя і собаку

В) Білочку і собаку                                                Г) Білочку і вовка

12. За допомогою чого спілкувалися жителі планети, на яку прибув Кліві?

А) Думки                                                                Б) Міміки

В) Звуків                                                                 Г) Рухів

  13. Розкажіть про час, у якому відбуваються події у творі «Усмішка»      (1,5 б.)

14. Яких істот зустрічав Кліві та як він з ними боровся?   (1,5 б.)

 15. Напишіть мінітвір ( 7-10 речень) на тему: «Який із прочитаних творів з цього розділу я б запропонувала почитати найкращій подрузі чи найкращому другові»   (3 бала).


20.05.25.
Тема. Духовне й фізичне випробування головного героя (Кліві). 
1. Читати оповідання с.239-252.
2. Робота з текстом.
15.05.25.
Тема. Роберт Шеклі "Запах думок". Фантастичний світ оповідання.
1. Підручник с.237-239.
2. Мультимедійна презентація
3.Читати оповідання "Запах думок"
07.05.25.
Тема. РМ(п.) Написання есе на тему "Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому? (за прочитаними творами).
1. Що таке есе? Як його писати?
2. Подумайте, про які попередження йдеться у творах Бредбері? Яке майбутнє людства зображено? Від чого застерігає автор?
3. Написання есе на задану тему.

06.05.25.
Тема. Позакласне читання. Рей Бредбері "Все літо в один день".
1. Аудіокнига
2. Презентація до уроку
3. Домашнє завдання. Написати поради учням, як треба жити у класному колективі.
01.05.25.
Тема. Значення образу Джоконди для розкриття авторського задуму. Віра автора в силу мистецтва, яке здатне врятувати душу людини та світ.
1. Скласти пазл
2. Презентація до уроку
3. Домашнє завдання. Виконати завдання 10 с.236.
22.04.25.-24.04.25.
Тема. Рей Дуглас Бредбері "Усмішка".
1. Підручник с.223-235.
2. Мудьти медійна презентація
3. Прочитати оповідання.
10.04.25.
Тема. Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, відданого служіння народові.
1. Прочитати уривки с.219-223.
2. Відповідати на питання 1-8.
3. Домашнє завдання. Написати твір-роздум на тему "Чому людям краще жити в мирі, ніж ворогувати?"
08.04.25.
Тема. Генрі-Вордсворт Лонгфелло. "Пісня про Гайявату "("Люлька згоди"). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі.
1. Підручник с.215-218.
2. Мультимедійна презентація.
3. Виконати інтерактивну вправу
Домашнє завдання. Завдання 10 с.224.
03.04.25.
Тема. Елементи фольклору (традиційні образи, постоянні епітети, повтори та ін.)
1. Знайти антитезу у творі.
2. Визначити епітети у вірші.
3. Дослідити національні символи Шотландії.
Домашнє завдання.
Виконати інтерактивні вправи.
20.03.25.
Тема. Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса. Антитеза (рідний край-чужина).
1. Вправа на повторення.
2. Виразне читання вірша "Моє сепрце в верховині..."
3. Робота з текстом.
Виписати епітети і метафори. Визначити антитезу.
Домашнє завдання. Завдання 12-14 с.214.
18.03.25.
Тема. Роберт Бернс "Моє серце в верховині і душа моя…".
1. Робота з підручником. с.208-210.
2. Мультимедійна презентація до уроку.
3.Переглянути відео"Цікаві факти про Шотландію".
Домашнє завдання. Виразно читати вірш "Моє серце в верховині і душа моя..."
13.03.25.
Тема. Зображення станів природи в ліриці Мацуо Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.
1. Визначення хайку.
2. Читання віршів.
3.Прослухати відеотекст
4. Експресурок
Домашнє завдання. Скласти самостійно 1-2 хайку.
06.03.25.
Тема. Мацуо Басьо. Хайку.
1. Біографія поета. Підручник с.200-201.
2. Мультимедійна презентація.
3. Теорія літератури. Виписати визначення хайку.
Домашнє завдання. Підготувати цікаві факти про Японію.
04.03.25.

Діагностувальна робота № 4

Не здаватися в життєвих випробуваннях

(Анна Гавальда «35 кіло надії», Джек Лондон «Жага до життя», Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

У завданнях 1-10 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді. (5 балів)

1.Хто з цих письменників є представником американської літератури?

 А Джек Лондон                                              Б Анна Гавальда

 В Ульф Старк                                                   Г Міхаель Енде

 

2. Жанр твору «35 кіло надії»

А. Роман                                                                         Б. Новела

В. Оповідання                                                                Г. Повість

 

3. Скільки років Грегуару з твору Анни Гавальди «35 кіло надії»?

А 10                                                      Б 15

В  12                                                     Г 13

4. Про яку сумну подію Джим Ґудзик та Лукас дізнаються від Фін-Пона ?

А. Імператор захворів                                                                          Б. У імператора викрали дочку

В. Імператор помер                                                                              Г. Імператор розпочав війну

 

5. Що повинен був зробити Лукас за вказівкою короля?

А. Позбутися Емми

Б. Залишити острів

В. Відправити Джима додому

Г. Не спілкуватися з Джимом

 

6. Що Грегуару подарувала Марі?

А. Книгу                                                                                          Б. Кольорові олівці

В. Ручку                                                                                           Г. Блокнот

3. У скільки років Грегуара віддали до школи?

А 8                                                        Б 3

В  6                                                       Г 5

7. Що герой твору "Жага до життя" викидав по дорозі до рятівного берега?

А. Сірники                                                                          Б. Рушницю

В. Золото                                                                              Г. Набої

 

8. Для чого Джим і машиніст Лукас прибули до Драконового міста?

А. Щоб перемогти драконів

Б. Знайти загублений лист

В. Щоб звільнити принцесу

Г. Щоб знайти нових друзів

 

9. Хто у родині Ґрегуара був для нього головною людиною і другом?

А. Батько                                                                                          Б. Бабуся

В. Мама                                                                                           Г. Дідусь

 

10. Хто виховував Джима Гудзика?

  А) Лукас;              Б) пані Кутняк;                 В) пані Штоцкер.

Середній рівень

 11. Установіть відповідність між письменником і країною, яку він представляє. (1,5б.)

Письменник                                                                   Країна 

1. Міхаель Енде                                                        А. Італія

2.Анна Гавальда                                                       Б) США

3. Джек Лондон                                                         В) Німеччина

                                                                                    Г) Франція

12. Поєднайте героїв одного твору. (1,5 б.)

1. Лі Ши                                                       А. Дідусь Леон

2. Біл                                                            Б. Пані Штоцкер

3. Грегуар                                                   В. Безіменний герой

                                                                      Г. Міо

13. Установіть відповідність між іменами героїв та їхніми репліками:     (3 бала)

 

Імя

Репліка

 

А) Невідомий

1. «До трьох років, точно можу сказати, я жив щасливо. А потім пішов до школи.»

Б)  Мері

2.  «Для початку я тебе гарно відшмагаю, зззолотце моє! Щоб ти тррримав свого поганого язззика за зззубами!»

В) Грегуар

3. «Деякі школи бувають навіть нівроку. До того ж учителями там працюють не дракони, а цілком нормальні люди, серед яких іноді трапляються й башковиті».

Г) пані Кутняк

4. «Я не залишу свого найкращого друга. Або ми залишимося на острові втрьох, або разом попливемо звідси геть».

Д) Джим Гудзик

5. "У цього хлопчика голова як решето, золоті руки і величезне серце. Якщо постаратися, із нього вийде толк"

Е) Лукас

6. «Якби нам бодай два патрони з тих, що в схованці».

                                              

14.  Яка роль дідуся у формуванні характеру Грегуара Дюбоска? Відповідь аргументуйте.(1 б.)

 

                       Завдання ГР3 (письмово взаємодіє)

 

1.     Які риси вдачі допомагають Джиму Гудзику і машиністу Лукасу вистояти в небезпечних ситуаціях? Аргументуйте свою думку.(3 б.)

2.      Придумайте невеличкий рекламний текст до повісті Анни Гавальди « 35 кіло надії», який би зацікавив ваших однолітків. (9 балів)

27.02.25.
Тема. Роль фантастики у творі. Елементи казки. Моральні цінності, що утверджуються у казці.
1. Дочитати твір.Розділ 27.
2. Завдання 4 с.198.
3. Завдання 13 с.199.
4. Медіазавдання.
18.02.25.
Тема. Міхаель-Андреас-Гельмут Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас".
1. Підручник с.169-171.
2. Мультимедійна презентація
3.Аудіокнига
13.02.25.
Тема.РМ(у). Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка.
1. Робота з презентацією.

4.02.25-6.02.25
Тема. Анна Гавальда "35 кіло надії".
1.Робота з текстом
2. Дочитати уривки твору у підручнику.
3. Виконати письмово завдання 14, 16 с.168.
29.01.25.
Тема. Анна Гавальда "35 кіло надії".
1. Підручник с.153-154.
2. Мультимедійна презентація
3. Читати твір.
16.01.25.-23.01.25.
Тема. Джек Лондон "Жага до життя".
1. Підручник с.136-138
2. Мультимедійна презентація.
3. Читання твору.
4. Написати твір-роздум "Мої думки і враження від оповідання "Жага до життя".

17.12.24.
Діагностувальна робота. Пригоди і фантастика.

Діагностувальна робота за темою «Пригоди і фантастика»

 Завдання 1-8 мають по 3 варіанти відповідей та оцінюються в 0,5 балів кожне. Оберіть правильну відповідь. (Максимально за 1-8 завдання – 4 бали).

1.       1.     Герой якого твору подорожував у часі і просторі?

А. «Різдвяна пісня в прозі» Б. «Ніч перед Різдвом» В. «Міо, мій Міо».

    2. Великий за обсягом прозовий твір, у якому діє значна кількість персонажів, розгалужена система подій, що відбуваються протягом тривалого часу – це…?

А. Казка; Б. Оповідання; В. Роман.

     3. На кого полював екіпаж корабля (за твором «П’ятнадцятирічний капітан»)?

А. Акул; Б. Китів; В. Дельфінів.

 4. Де відбуваються події твору «Ніч перед Різдвом»?

А. У Диканці; Б У Полтаві; В. У Миргороді.

 5. Кого з персонажів НЕ було у творі «Ніч перед Різдвом»?

А. Чуб; Б. Солоха; В.Король Країни Далекої.

   6. Хто з привидів показав Скруджеві «кімнату з понурими стінами, яка здавалася ще більш сумовитою через те, що в ній рядами стояли прості нефарбовані парти»?

А. Привид Майбутнього Різдва; Б. Привид Минулого Різдва; В. Привид Нинішнього Різдва.

  7. Хто переніс Вакулу до палацу?

А. Літаючий килим; Б. Чорт; В. Пацюк.

  8. Де познайомились Нільс і Берра?

А. В будинку для стареньких; Б. У саду; В. Під час прогулянки.

 Завдання 9-12 на відповідність. Установіть відповідність між лівою та правою частиною завдання.

9. Установіть відповідність між автором та назвою твору:     (2 бали)

1. Микола Гоголь                                             А. «П’ятнадцятирічний капітан»

2. Жуль Верн                                                     Б. «Різдвяна пісня в прозі»

3. Чарльз Дікенс                                                В. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»  

4. Ульф Старк                                                    Г.  «Ніч перед Різдвом»                                

 10. Установіть відповідність між персонажем твору та його дією:       (2 бали)   

1. Чорт                             А. Украв (украла) місяць

2. Відьма                          Б. Приніс (принесла) черевички для Оксани

3. Пацюк                          В. Позбирав (позбирала) зірки на небі напередодні Різдва

4. Вакула                          Г. Їв (їла) вареники чарівним способом.

 11. Установіть відповідність між персонажем та словами, що йому належать:      (2 бали)    

1.  Берра                                                                                                                                                         

2.  Пацюк

3.  Дік Сенд

4.  Скрудж

А. «Я шануватиму Різдво у своєму серці й зберігатиму пам’ять про нього весь рік»;

Б. «Тому не треба далеко ходити, у кого чорт за плечима»;

В. «Сьогодні я прийшов вас провідати. І приніс вам квітку».

Г. «Сам я стоятиму біля стерна, скільки вистачить сил».

 Завдання 12 відкритої форми. Дайте відповідь на запитання.  (Максимально за 12 завдання – 2 бали).

 


12. Хто з персонажів зображений на світлині? Перечисліть, які добрі справи він зробив після духовного переродження. Назвіть назву твору та автора.

 Максимальна кількість балів – 12. Успіхів у виконанні завдань!

 Завдання на встановлення ГР4.

Пояснити значення слів-символів у прочитаних творах, вказати автора і назву твору.

Повітряний змій-

Різдво-

Шовкова хустка-

Чорт, відьма -



05.12.24.
Тема. Ульф Старк "Чи вмієш ти свистати, Юганно?"
1. Мультимедійна презентація 
03.02.24.
Тема. Українські народні традиції та звичаї у творі. Елементи фольклору (традиційні образи - відьма, чорт, місяць та ін.; гумор в повісті, особливості її мови.
1.Презентація до уроку. Про які народні традиції українців йдеться?
2.Виконати вправу
4. До якого епізоду відносяться дані ілюстрації?. Дібрати назву до кожного ьзображення.




28.11.24.
Тема.Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.
1. Читання твору.
2.Знайти портретні характеристики Оксани і Вакули.





5.12.

Тема. М.Гоголь "Ніч перед Різдвом".

1. Мультимедійна презентація.

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/ 

2. Інтерактивні вправи.

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/

7.12.

Тема. Ульф Старк. "Чи вмієш ти свистати, Юганно?"

1. Біографія Ульфа Старка. с.124.

2. Робота з підручником с.125-134.

3. Мультимедійна презентація.

https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/presentations/ulf-stark-chy-vmiyesh-ty-svystaty-yuganno/

4. Аудіокнига ч.1.

https://www.youtube.com/watch?v=QcfuUjeBQws&t=4s



Немає коментарів:

Дописати коментар