понеділок, 18 жовтня 2021 р.

5 клас Мистецтво

2.09.24.

Тема. Мистецтво навколо. Роль мистецтва у житті людини. Спогади про літо.

Презентація до уроку.

https://cutt.ly/lXlMLrH

Посилання на підручник 5 клас "Мистецтво" Гайдамака О.В.

https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html

7.09.24.

Тема. Мистецтво навколо. Роль мистецтва в житті людини. Формат. Спогади про літо.

1. Розглянути матеріал підручника с.6

Дати відповідь на запитання.

2. Розглянути запропоновані замальовки.

3. Переглянути відео https://www.google.com.ua

4. Намалювати індивідуальний малюнок.

18.09.

Тема. Від народних джерел (ММ).

1.Презентація.

https://docs.google.com/presentation/d/1v304k9FRg6K_izErJKoE7rMqEeUyPSBv/edit#slide=id.p1

2. Прослухати музичні твори.

25.09.

Тема. Від народних джерел. Народне декоративне мистецтво удзеркалі традицій і сучасності.

1.Переглянути презентацію.

https://cutt.ly/HXlN9X0

2. Переглянути відео.

http://www.youtube.com/watch?v=rfgECy31Qm0

3. Створити композицію із паперових осінніх листків.

Тема. Від народних джерел. Види н6ародних пісень. Народна пісня - джерело для творчості професійних митців. Знаність українського мистецтва у світі. Характер ритмів.

1. Робота з підручником с.16-17.

2. Прослухати запис.

https://cutt.ly/OQvsGpa

3. https://cutt.ly/pQcZXJz

4. https://cutt.ly/mQcLTnE

30.09.

Тема. Мистецтво спілкування. Професійне мистецтво. Вокальна музика. Спілкування завдяки мистецтву і через мистецтво.

1. Робота з підручником. с.20-21.

2. Преглянути презентацію.

https://cutt.ly/nXl1eqX

3. Прослухати музичні твори.

http://drive.google.com/file/d/1Y3oiLX7aVc-vzb0i-g8Coc_71JHgQz7M/view

http://drive.google.com/file/d/1TMxGwv6Rs2n86mOaZy1f58N8-KIPZiFD/view

4.Переглянути руханку.

http://drive.google.com/file/d/1NtYocMbLjsNPz-D2ampAkS1FC1erkRvc/view

5.Відео

https://www.youtube.com/watch?v=G48sijoAGOI

4.10.24

Тема. Мистецтво і спілкування.  Професійне мистецтво. Мова та види графіки. Особливості проведення різних за характером ліній. Спілкування завдяки і через графіку.

1. Робота з підручником с.22-23. ( Гайдамака. Мистецтво 5 клас).

https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html

2. Переглянути відео

https://cutt.ly/tZiltab

3. Виконати малюк у альбомі с.10-11.

9.10.24

Тема. Мистецтво спілкування. Вокальна музика. Музична інтонація. Спілкування завдяки мистецтву і через мистецтво.

1. Робота з підручником с.24-25

2. Переглянути відео

https://cutt.ly/SQQytVo

2. Відео

https://cutt.ly/xQQyapj

11.10.24

Тема. Штрих у графіці. Різновиди штрихів та особливості їх нанесення. Спілкування завдяки і через графіку.

1.Робота з підручником с.26-27.

2. Переглянути відео

https://cutt.ly/WZixXz3

зайчик

 https://cutt.ly/zZicA0O

Дом.завд. Намалювати тваринку за допомогою штрихів.

16.10.24

Тема. Хорова музика. Різновиди хорових колективів. Хормейстер. Співочі голоси. Мистецтво про довкілля.

1. Робота з підручником с.28-29

2. Прослухати запис

https://cutt.ly/CQ21c8d

https://cutt.ly/MQ21AOE

https://cutt.ly/VQ210Yk

спів пісні "Зелений світ"

https://cutt.ly/rm8sLIC

18.10.24

Тема. Друкована графіка. Види друкованої графіки. Силует. Особливості утворення силуету. Друкована графіка з інформацією про екологічний зміст.

1.Робота з підручником с.30-31.

https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html

2. Преглянути відео

https://cutt.ly/EZivsa9

3. Створення аплікації з силуетом тварин і рослин.

25.10.24.

Тема. Комп'ютерна графіка, засоби її виразності та алгоритм створення. Статична і динамічна композиція. Сучасні способи обробки зображень за допомогою комп'ютерних програм.

1.Робота з підручником с.34-35.

2. Намалювати метелика, вирізати метелики з паперу.

3. Зробити композицію. Посилання на підручник на попередньому уроці.

4. Відео "Малюємо метелика".

https://www.youtube.com/watch?v=Cs2NkwQRtFQ

5. Відео "Комп'ютерна графіка".

http://www.youtube.com/watch?v=v0NnRpi4jl4

4.11.

Тема. Пригадаймо найцікавіше. Узагальнення знань.

1. Виконати тестові завдання.

https://vseosvita.ua/test/mystetstvo-i-dovkillia-nush-1421724.html

2. Вікторина 

https://www.youtube.com/watch?v=06B4Xd2ftfQ

9.11.

Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Інструментальна музика. Групи музичних інструментів (струнні, духові, ударні).

1. Робота з підручником с. 36-37.

2.Прослухати музичний твір

https://cutt.ly/gEUnSOM

3. Переглянути презентацію

https://vseosvita.ua/library/u-gosti-do-muzicnih-instrumentiv-urok-muzicnogo-mistectva-5-klas-476860.html

4. Прослухати пісню

https://cutt.ly/yEUWy5m

11.11.

Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві.

Посилання на підручник є вище за 19.10.

с.38-39.

Переглянути навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=E_KF7t0evqs

Створити малюнок. Завдання на с.39. Варіант на вибір.

16.11.

Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Інструментальна музика. Ансамбль.

1.Робота з підручником с.40-41

2. Прослухати композицію В.Моцарта "Маленька нічна серенада"

https://cutt.ly/KEURdRF

Арно Бабаджанян "Ноктюрн"

https://cutt.ly/oEURU3q

3. Хореографічна композиція "Ноктюрн"

https://www.youtube.com/watch?v=XFErOGMKpuo

Подивитись відео і дати відповіді на запитання.

   Ця композиція бадьорить чи заспокоює? У якому темпі вона звучала? Які емоції

вона викликала в тебе? У яких кольорах виконано декорації та костюми

виконавців?

Як ти вважаєш, яку музику доцільно слухати ввечері перед сном (ба-

дьору, гучну, енергійну, спокійну, тиху)? Поміркуй, що буде корисніше

для заспокоєння.

18.11.

Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Живопис. Споріднені кольори та способи їх утворення.

1. Робота з підручником с.42-43

2.Навчальне відео.

https://www.google.com.ua/search?q=пейзаж+5+клас&sxsrf=ALiCzsYvRW9cJ0x4ak6WAqkVLQ8VV6fqJQ%3A1668759076802&source=hp&ei=JD53Y9qLLsaXxc8P-MaziAs&iflsig=AJiK0e8AAAAAY3dMNNSdmWYUfhJtvv5YiNZanChRghGV&oq=навчальне+відео+пейзаж+5+клас+мистецтво&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIFCAAQogQyBQgAEKIEMgUIABCiBDIFCAA

3. Створення малюнку "Осінній пейзаж".

23.11.

Тема. Почути і побачити мистецтво. Інструментальна музика. Симфонічний оркестр. Групи інструментів симфонічного оркестру.

1.Робота з підручником с.44-45.

2.Прослухати фрагмент "Путівник по оркестру для молоді".

https://cutt.ly/DEOqSSr

3.Виписати в зошит визначення оркестру.

4 Групи інструментів симфонічного оркестру. Розглянути презентацію, виписати види інструментів.

https://content.e-schools.info/vunograd-nvk/library/5_кл_Симфонічна_музика._Різновиди_оркестрів._cHW95z0.pdf

5. Презентація до теми уроку

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pochuti-i-pobachiti-mistectvo-5-klas-nush-309824.html

6. Пісня "Музика"

https://cutt.ly/VEURNXK

Дом.завд. Пояснити прислів'я: "Сто нот - ще не симфонія, сто музикантів - ще не оркестр". Яку роль в оркестрі відіграє диригент? Переглянути відео "Інструменти симфонічного оркестру"

https://www.youtube.com/watch?v=D46SpB5Bvf8

30.11.

Тема. Живопис. Теплі і холодні кольори. Види живопису. Авторська манера письма живописця.

1.Робота з підручником с.46-47.

https://drive.google.com/file/d/1fVB3GYBGyKohXi1pr3WabcWm5BefZ7Ij/view?usp=sharing

2. Розглянути схему "Холодні і теплі кольори"

3.Переглянути презентацію про холодні та теплі кольори.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-tepli-ta-holodni-kolori-veselki-415730.html

Дом.завдання.

Виконай замальовку з натури кімнатної рослини в холодному колориті (гуаш).

9.12.

Тема. Середовище, наповнене мистецтвом. Скульптура. Засоби виразності.

1.Робота з підручником с.54-55

2.Переглянути презентацію "Скульптура"

https://www.youtube.com/watch?v=FKZf414Jhsk&t=1s

3. Створити фігурку тварини із пластіліну.

21.12. Підсумкова робота.

https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-dlya-perevirki-znan-uchniv-z-urokiv-mistectva-176479.html

18.01.

Тема. Взаємодія мистецтв. Виразові засоби мистецтва.

1.Робота з підручником с.66-67.

2. Прослухати мюзикл "Музично-кольорова казка".

https://www.youtube.com/watch?v=m_BU6qunaF4&t=815s

Які види мистецтва тут згадуються?

20.01.

Тема. Дизайн. Графічний дизайн. Виразові засоби графіки.

1. Підручник с.68-69.

2. Виписати визначення дизайну.

3.Розглянути зображення дизайну відомих брендів.

Дом. завд. Створити графічну замальовку реклами якогось товару( рекламний малюнок).

27.01.

Тема. Дружнє єднання у творчій співпраці.

1. Опрацювати у підручнику с.70-71.

2.Розгляньте, які види мистецтва товаришують між собою.

Дом.завд.Уяви, що література зникла з видів мистецтва. Поміркуймо, що може статися. Ско-

ристайся довідкою-підказкою. Склади письмову розповідь.

01.02.

Тема. Дружне єднання у творчій співпраці.

1. Опрацювати с.72-73 у підручнику.

2. Розглянути схему, як створюється книга.

Дом.завд. Створити обкладинку до книги "Мауглі" ( намалювати) або просто ілюстрацію до книги "Мауглі".

8.02.

Тема. Театр та архітектура.


Зробити малюнок 1.

15.02.

Тема. Інтер'єр театру. Театральні ляльки. Синтез мистецтв у ляльковому театрі.

1. Підручник с.80-81.

2. Переглянути фрагмент вистави.

https://www.youtube.com/watch?v=eRC3PlDUvUM&t=2s

3. Створити ляльку для вистави.

17.02.

Тема. Мистецтво перевтілень і дизайн. Театр- мистецтво перевтілення, акторської гри. Сценічна мова.
1. Робота з підручником с.82-83.
2. Переглянути виставу "Лис Микита". 
3. Дати відповідь на запитання.
Яким представлено Лиса Микиту? Як актору вдається передати його хитру, вина-
хідливу вдачу (манера говорити, міміка, жести…)? Як ти гадаєш, чи справедливо 
він учинив з Ведмедем? Поміркуй, до якого виду театру належить ця вистава. По-
ясни свій вибір.
4.Музична розминка. Пісня "Мелодія рідного краю"
5. ТЕСТ
1.03
Тема. Мистецтво перевтілень і дизайн.
1. Підручник с.88-89
8.09.
Тема. Дизайн одягу.
1. Робота з підручником с.92-93.
2.Переглянути відео
3. Під відео є посилання на шаблон малюнку.
15.03.
Тема. Мистецтво перевтілень і дизайн.
1.Робота з підручником с.96-97.
2.Робота з презентацією.
Дом. завд. Створити театральний костюм для персонажа з улюбленої вистави.
17.03.
Тема. Народні і хореографічні візерунки. Народні танці.
1. Робота з підручником с.98-99
2. Народний молдовський танець "Молдовеняска".
3.Болеро - іспанський танецб народний.
4. Козачок - український народний танець.
5."Рачулі" - грузинський народний танець.
6. "Хайтарма" - кримсько-татарський танець.
"Од Києва до Лубен" пісня.
Дом. завдання. Пояснити значення прислів'я. "Яка пташка, така й пісня", "Всяка пташка свої пісні співає".
22.03.
Тема. Декоративно-ужиткове мистецтво. Види , композиція декору.
1. Робота з підручником с.100-102.
2. Презентація
3. Виконати завдання до практичної роботи. Виконати витинанку.
5.04.
Тема. Народні й хореографічні візерунки.
1. Робота з підручником с.104-105.
2. Переглянути матеріал
3.Презентація
Виготовити з пластиліну весняну іграшку.
7.04.
Тема. Підсумковий тест.
12.04.
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1. Робота з підручником с.106-107.
Домашнє завдання. Підібрати питання для інтерв'ю з улюбленим співаком (співачкою).
14.04.
Тема.  Мистецтво через об'єктив камери.
1. Робота з підручником с.108-109.
2. Переглянути презентацію.
Дом.завд. Зробити художню фотографію.
19.04.
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1. Переглянути музичний фільм "Дронині мандрони".
2. Дати відповідь на питання.
З яким видом декоративно-ужиткового мистецтва познайомилися герої фільму? 
Які ознаки музичного фільму? Поміркуй, які якості підлітків допомогли їм пере-
могти в конкурсі.
26.05.
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1.

2. Саундтрек до фільму "Сторожова застава".
3. Дати відповідь на питання.
Схарактеризуй музику кожного з фрагментів. Поміркуй, чи змінилося б сприйняття 
фільму без звукового супроводу. Поясни. У якому з фрагментів звучали мотиви 
української пісні? Музика якого кінофільму тобі найбільше запам’яталася? До якого 
виду кіно належить цей фільм?
4.Виписати визначення 
Кіномистецтво, саудтрек.
5.Фізхвилинка
6.Поекспериментуй удома: під час перегляду будь-якого кінофільму спро-
буй ви м к  нути звук, коли з’являтиметься музичний супровід. Яким тоді буде сприй-
мання фільму?
10.05.-12.05.
Тема. Мистецтво видовищ
1.Робота з підручником с.122-123.
Преглянути презентацію
17.05.
Тема. Мистецтво видовищ.
1. Переглянути відео.
2. Навчальне відео подивитись, створити малюнок.
19.05.
Тема. Мистецтво видовищ.
1. Переглянути відео
2. Виконати вправу до нього.
24.05.
Тема. Підсумковий тест.

Немає коментарів:

Дописати коментар