понеділок, 18 жовтня 2021 р.

5 клас Мистецтво

04.12.25.

Тема. Професійне мистецтво. Скульптура. Засоби виразності скульптури. Основні прийоми ліплення.

1. Презентація до уроку.

https://drive.google.com/file/d/1N9TjT83P5KNZKHddtKR5FL4vQznRo3G2/view

2. Виліпити композицію із зображенням зимового парку (пластелін).

02.12.25.

Тема. Середовище, наповнене мистецтвом. Інструментальна музика.

1. Презентація до уроку (13 тема)

https://drive.google.com/file/d/18GY_GI30c9TgbBL67PhmagxVgLaIUwFa/view

2. Переглянути відео.

https://drive.google.com/file/d/1ZAlEqENsjQj2V2cSwcal_7mA2suRy3Zs/view

27.11.25.

Тема. Живопис. Контрастні кольори.

1. Презентація до уроку

https://drive.google.com/file/d/1W1HwWpl10hr8nPESdQlobmCr4b-ckv2-/view

2. Переглянути навчальне відео, намалювати натюрморт

https://www.youtube.com/watch?v=i4f606XoF6Q

25.11.25.

Тема. Інструментальна музика. Симфонічний оркестр. Диригент.

1. Презентація до уроку.

https://drive.google.com/file/d/1zttVrRtInf7NW9utRIwuHsbKlOq4trDl/view

2. Виконати вправу письмово.



20.11.25.

Тема. Живопис. Теплі і холодні кольори. Види живопису. Авторська манера письма живописця.

1.Робота з підручником с.46-47.

https://drive.google.com/file/d/1fVB3GYBGyKohXi1pr3WabcWm5BefZ7Ij/view?usp=sharing

2. Розглянути схему "Холодні і теплі кольори"

3.Переглянути презентацію про холодні та теплі кольори.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-tepli-ta-holodni-kolori-veselki-415730.html

Дом.завдання.

Виконай замальовку з натури кімнатної рослини в холодному колориті (гуаш).

18.11.25

Тема. Почути і побачити мистецтво. Інструментальна музика. Симфонічний оркестр. Групи інструментів симфонічного оркестру.

1.Робота з підручником с.44-45.

2.Прослухати фрагмент "Путівник по оркестру для молоді".

https://cutt.ly/DEOqSSr

3.Виписати в зошит визначення оркестру.

4 Групи інструментів симфонічного оркестру. Розглянути презентацію, виписати види інструментів.

https://content.e-schools.info/vunograd-nvk/library/5_кл_Симфонічна_музика._Різновиди_оркестрів._cHW95z0.pdf

5. Презентація до теми уроку

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pochuti-i-pobachiti-mistectvo-5-klas-nush-309824.html

6. Пісня "Музика"

https://cutt.ly/VEURNXK

Дом.завд. Пояснити прислів'я: "Сто нот - ще не симфонія, сто музикантів - ще не оркестр". Яку роль в оркестрі відіграє диригент? Переглянути відео "Інструменти симфонічного оркестру"

https://www.youtube.com/watch?v=D46SpB5Bvf8

13.11.25.

Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Живопис. Споріднені кольори та способи їх утворення.

1. Робота з підручником с.42-43

2. Презентація

https://drive.google.com/file/d/19tji3HuX1Rs7frKfK9HO3rROCFaBV9Si/view

3.Навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=rzGoq-pxOK4

3. Створення малюнку "Осінній пейзаж".

11.11.25

Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Інструментальна музика. Ансамбль.

1.Робота з підручником с.40-41

2. Прослухати композицію В.Моцарта "Маленька нічна серенада"

https://cutt.ly/KEURdRF

Арно Бабаджанян "Ноктюрн"

https://cutt.ly/oEURU3q

3. Хореографічна композиція "Ноктюрн"

https://www.youtube.com/watch?v=XFErOGMKpuo

Подивитись відео і дати відповіді на запитання.

   Ця композиція бадьорить чи заспокоює? У якому темпі вона звучала? Які емоції

вона викликала в тебе? У яких кольорах виконано декорації та костюми

виконавців?

Як ти вважаєш, яку музику доцільно слухати ввечері перед сном (ба-

дьору, гучну, енергійну, спокійну, тиху)? Поміркуй, що буде корисніше

для заспокоєння.

6.11.25

Тема. Живопис. Основні та похідні кольори, насиченість кольору.

1. Презентація до уроку.

https://docs.google.com/presentation/d/1cVoaZ83RJ5idrsUyHW9FWZnep4WiNZhb/edit?slide=id.p9#slide=id.p9

2. Намалювати дерево веселе або сумне.

4.11.25

Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Інструментальна музика. Групи музичних інструментів (струнні, духові, ударні).

1. Презентація до уроку.

https://drive.google.com/file/d/1_R3dzoKSFRw06kEWck829VGLrjGZo0RS/view

2.Прослухати музичний твір

https://cutt.ly/gEUnSOM

3. Переглянути презентацію

https://vseosvita.ua/library/u-gosti-do-muzicnih-instrumentiv-urok-muzicnogo-mistectva-5-klas-476860.html

4. Прослухати пісню

https://cutt.ly/yEUWy5m

23.10.25.

Тема. Комп'ютерна графіка, засоби її виразності та алгоритм створення. Статична і динамічна композиція. Сучасні способи обробки зображень за допомогою комп'ютерних програм.

1.Робота з підручником с.34-35.

2. Намалювати метелика, вирізати метелики з паперу.

3. Зробити композицію. Посилання на підручник на попередньому уроці.

4. Відео "Малюємо метелика".

https://www.youtube.com/watch?v=Cs2NkwQRtFQ

5. Відео "Комп'ютерна графіка".

http://www.youtube.com/watch?v=v0NnRpi4jl4

20.10.25.

Тема. Розвиток вокального мистецтва у продовж часу. Речетатив. Сучасні способи звукозапису. І звукообробки.

1. Презентація до уроку.

https://docs.google.com/presentation/d/1Kul3vyYX1lV9AIp0C7AB1Oq3m9ITXZDY/edit?slide=id.p7#slide=id.p7

Домашнє завдання. Дати відповідь на запитання з презентації.

16.10.25.

Тема. Друкована графіка. Види друкованої графіки. Силует. Особливості утворення силуету. Друкована графіка з інформацією про екологічний зміст.

1. Презентація до уроку.

https://docs.google.com/presentation/d/1DW5MU5qoe_2hkArVzpg6_MNhcWMUBXhC/edit?slide=id.p8#slide=id.p8

14.10.25.

1. Презентація до уроку.

https://docs.google.com/presentation/d/1RWWMUNCqXgyFeoG6C9gzW3FeuFqD77T7/edit?slide=id.p14#slide=id.p14

9.10.25.

Тема. Штрих у графіці. Різновиди штрихів та особливості їх нанесення. Спілкування завдяки і через графіку.

1. Презентація до твору.

https://docs.google.com/presentation/d/10KBRaytbzW0AjrLyAnvfz0OgyR6yNyyD/edit?slide=id.p6#slide=id.p6

2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ywxk6zU0i94

3. Намалювати їжачка.

7.10.25.

Тема. Мистецтво спілкування (продовження).

1. Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1_2eypnaq4a71JTXNRpKR15fYVaCl5LtN/edit?slide=id.p14#slide=id.p14

2.10.25.

Тема. Мистецтво спілкування.

1. Презентація

https://docs.google.com/presentation/d/133c0YFgkPPf8xz2FShppb0ytNKicnYJl/edit?slide=id.p8#slide=id.p8

2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=MPWzKf5zm_I

Дом.завдання. Створити малюнок за зразком на відео.

30.09. 25.


Тема. Мистецтво спілкування. Професійне мистецтво. Вокальна музика. Спілкування завдяки мистецтву і через мистецтво.

1. Робота з підручником. с.20-21.

2. Преглянути презентацію.

https://cutt.ly/nXl1eqX

3. Прослухати музичні твори.

http://drive.google.com/file/d/1Y3oiLX7aVc-vzb0i-g8Coc_71JHgQz7M/view

http://drive.google.com/file/d/1TMxGwv6Rs2n86mOaZy1f58N8-KIPZiFD/view

4.Переглянути руханку.

http://drive.google.com/file/d/1NtYocMbLjsNPz-D2ampAkS1FC1erkRvc/view

5.Відео

https://www.youtube.com/watch?v=G48sijoAGOI

25.09.25.

Тема. Образи українського декоративного мистецтва у світі. Види орнаментів за змістом. Особливості побудови стрічкового орнаменту.

1. Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/19Sy15BMaY13nq96AFim22DHnosWzxc-9/edit?slide=id.p8#slide=id.p8

2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=QeIkM_UYLNk

3. Зробити малюнок з геометричним орнаментом.

23.09.25.

Тема. Від народних джерел. Види народних пісень. Народна пісня - джерело для творчості професійних митців. Знаність українського мистецтва у світі. Характер ритмів.

1. Робота з підручником с.16-17

2. Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1nbEP0JJ0TbgUsCzafPZY_xN5gZRaqUvq/edit?slide=id.p16#slide=id.p16

3. Прослухати запис.

https://cutt.ly/OQvsGpa

3. https://cutt.ly/pQcZXJz

4. https://cutt.ly/mQcLTnE

18.09.25

Тема. Від народних джерел. Народне декоративне мистецтво удзеркалі традицій і сучасності.

1.Переглянути презентацію.

https://cutt.ly/HXlN9X0

2. Переглянути відео.

http://www.youtube.com/watch?v=rfgECy31Qm0

16.09.25

Тема. Від народних джерел (ММ).

1.Презентація.

https://docs.google.com/presentation/d/1v304k9FRg6K_izErJKoE7rMqEeUyPSBv/edit#slide=id.p1

2. Прослухати музичні твори.

11.09.25

Тема. Народження мистецтва

1.Презентація до уроку.

https://meet.google.com/phe-xnjz-qmz?authuser=0

9.09.25.

Тема.Народження мистецтва.

1. Презентація до уроку.

https://docs.google.com/presentation/d/1sbbfQtGDF5n0vk6JboRgJTUnVGq_X4iK/edit?slide=id.p5#slide=id.p5

4.09.25.

Тема. Мистецтво навколо. Роль мистецтва в житті людини. Формат. Спогади про літо.

1. Презентація до уроку.

https://docs.google.com/presentation/d/1P_XgMMwii3i-ekjfcsxCFkBMw2FKNOiN/edit?slide=id.p1#slide=id.p1

2. Розглянути запропоновані замальовки.

3. Переглянути відео 

https://www.youtube.com/watch?v=gTq-gxyMy5M

4. Намалювати індивідуальний малюнок.

2.09.25.

Тема. Мистецтво навколо. Роль мистецтва у житті людини. Спогади про літо.

Презентація до уроку.

https://cutt.ly/lXlMLrH

Посилання на підручник 5 клас "Мистецтво" Гайдамака О.В.

https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html




14.05.25.

Тема. Мистецтво видовищ.
1. Переглянути відео
2. Виконати вправу до нього.
9.05.25
Тема. Мистецтво видовищ.
1. Переглянути відео.
2. Навчальне відео подивитись, створити малюнок.

30.04.-02.05.25
Тема. Мистецтво видовищ
1.Робота з підручником с.122-123.
Преглянути презентацію
25.04.25.
Тема.Створення мультфільму та особливості роботи аніматорів. Композиційна побудова кадру.
1. Презентація до уроку.
23.04.25.
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1. Презентація до уроку.
09.04.25
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1. Презентація до уроку
2. Переглянути музичний фільм "Дронині мандрони".
3. Дати відповідь на питання.
З яким видом декоративно-ужиткового мистецтва познайомилися герої фільму? 
Які ознаки музичного фільму? Поміркуй, які якості підлітків допомогли їм пере-
могти в конкурсі.
04.04.25.
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1. Презентація до уроку
2. Переглянути відео
Домашнє завдання. Створити фотоколаж з родинних світлин.
2.04.25
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1. Робота з підручником с.106-107.
2. Презентація до уроку.
Домашнє завдання. Підібрати питання для інтерв'ю з улюбленим співаком (співачкою).






27.11.24.

Тема. Живопис. Теплі і холодні кольори. Види живопису. Авторська манера письма живописця.

1.Робота з підручником с.46-47.

https://drive.google.com/file/d/1fVB3GYBGyKohXi1pr3WabcWm5BefZ7Ij/view?usp=sharing

2. Розглянути схему "Холодні і теплі кольори"

3.Переглянути презентацію про холодні та теплі кольори.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-tepli-ta-holodni-kolori-veselki-415730.html

Дом.завдання.

Виконай замальовку з натури кімнатної рослини в холодному колориті (гуаш).

4.12.24.

Тема. Живопис. Контрастні кольори. Контрастний колорит.

1. Презентація до уроку

https://drive.google.com/file/d/1W1HwWpl10hr8nPESdQlobmCr4b-ckv2-/view

2. Переглянути навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=6u4inmg_VGs

3. Намалювати натюрморт з овочів і фруктів у контрастному колориті.

9.12.

Тема. Середовище, наповнене мистецтвом. Скульптура. Засоби виразності.

1.Робота з підручником с.54-55

2.Переглянути презентацію "Скульптура"

https://www.youtube.com/watch?v=FKZf414Jhsk&t=1s

3. Створити фігурку тварини із пластіліну.

18.12. 24. Підсумкова робота.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2434294


15.01.25

Тема. Взаємодія мистецтв. Виразові засоби мистецтва.

1.Робота з підручником с.66-67.

2. Прослухати мюзикл "Музично-кольорова казка".

https://www.youtube.com/watch?v=m_BU6qunaF4&t=815s

Які види мистецтва тут згадуються?

Домашнє завдання. Вивчити слова пісні, прослухати її виконання.

https://docs.google.com/file/d/12Fttd0gCfH4-CC7GQIysM5P1aMWSlmnV/preview

17.01.25

Тема. Дизайн. Графічний дизайн. Виразові засоби графіки.

1. Підручник с.68-69.

2. Виписати визначення дизайну.

3.Розглянути зображення дизайну відомих брендів.

Дом. завд. Створити графічну замальовку реклами якогось товару( рекламний малюнок).

22.01.

Тема. Дружнє єднання у творчій співпраці.

1. Опрацювати у підручнику с.70-71.

2.Розгляньте, які види мистецтва товаришують між собою.

Дом.завд.Уяви, що література зникла з видів мистецтва. Поміркуймо, що може статися. Ско-

ристайся довідкою-підказкою. Склади письмову розповідь.

24.01.25

Тема. Дружне єднання у творчій співпраці.

1. Опрацювати с.72-73 у підручнику.

2. Розглянути схему, як створюється книга.

Дом.завд. Створити обкладинку до книги "Мауглі" ( намалювати) або просто ілюстрацію до книги "Мауглі".

29.01.25.

Тема. Театр та архітектура.


1. Презентація до уроку
2. Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=9HXJYBlKnXA&t=5s

7.02.25

Тема. Інтер'єр театру. Театральні ляльки. Синтез мистецтв у ляльковому театрі.

1. Підручник с.80-81.

2. Переглянути фрагмент вистави.

https://www.youtube.com/watch?v=eRC3PlDUvUM&t=2s

3. Створити ляльку для вистави.

12.02.25

Тема. Мистецтво перевтілень і дизайн. Театр- мистецтво перевтілення, акторської гри. Сценічна мова.
1. Робота з підручником с.82-83.
2. Переглянути виставу "Лис Микита". 
3. Дати відповідь на запитання.
Яким представлено Лиса Микиту? Як актору вдається передати його хитру, вина-
хідливу вдачу (манера говорити, міміка, жести…)? Як ти гадаєш, чи справедливо 
він учинив з Ведмедем? Поміркуй, до якого виду театру належить ця вистава. По-
ясни свій вибір.
4.Музична розминка. Пісня "Мелодія рідного краю"
5. ТЕСТ
21.02.25.
Тема. Мистецтво перевтілень і дизайн.
1. Підручник с.88-89
26.02.25.
Тема.Улюблені сюжети в різних видах мистецтва ( зокрема Попелюшка). Особливості створення оперного спектаклю. Симфонічний оркестр.
1. Презентація до уроку.
28.02.25.
Тема. Дизайн одягу. Роль костюма у театральній виставі. Пропорції фігури людини.
1. Робота з презентацією.
2.Переглянути відео
3. Під відео є посилання на шаблон малюнку.
5.03.25.
Тема. Музичний театр. Балет як вид музичного театру. Структура спектаклю.
1. Презентація до уроку.
2. Переглянути балетний спектакль Богдана Павловського "Білосніжка і семеро гномів".


7.03.25.
Тема. Мистецтво перевтілень і дизайн.
1.Робота з підручником с.96-97.
2.Робота з презентацією.
Дом. завд. Створити театральний костюм для персонажа з улюбленої вистави.
12.03.25
Тема. Народні і хореографічні візерунки. Народні танці.
1. Робота з підручником с.98-99
2. Народний молдовський танець "Молдовеняска".
3.Болеро - іспанський танець народний.
4. Козачок - український народний танець.
5."Рачулі" - грузинський народний танець.
6. "Хайтарма" - кримсько-татарський танець.
"Од Києва до Лубен" пісня.
Дом. завдання. Пояснити значення прислів'я. "Яка пташка, така й пісня", "Всяка пташка свої пісні співає".
14.03.25.
Тема. Декоративно-ужиткове мистецтво. Види , композиція декору.
1. Робота з підручником с.100-102.
2. Презентація до уроку.
3. Презентація
3. Виконати завдання до практичної роботи. Виконати витинанку.
19.03.25.
Тема. Народні й хореографічні візерунки.
1. Презентація до уроку.
2. Виконати тест
5.04.
Тема. Народні й хореографічні візерунки.
1. Робота з підручником с.104-105.
2. Переглянути матеріал
3.Презентація
Виготовити з пластиліну весняну іграшку.
7.04.
Тема. Підсумковий тест.

14.04.
Тема.  Мистецтво через об'єктив камери.
1. Робота з підручником с.108-109.
2. Переглянути презентацію.
Дом.завд. Зробити художню фотографію.
19.04.
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1. Переглянути музичний фільм "Дронині мандрони".
2. Дати відповідь на питання.
З яким видом декоративно-ужиткового мистецтва познайомилися герої фільму? 
Які ознаки музичного фільму? Поміркуй, які якості підлітків допомогли їм пере-
могти в конкурсі.
26.05.
Тема. Мистецтво через об'єктив камери.
1.

2. Саундтрек до фільму "Сторожова застава".
3. Дати відповідь на питання.
Схарактеризуй музику кожного з фрагментів. Поміркуй, чи змінилося б сприйняття 
фільму без звукового супроводу. Поясни. У якому з фрагментів звучали мотиви 
української пісні? Музика якого кінофільму тобі найбільше запам’яталася? До якого 
виду кіно належить цей фільм?
4.Виписати визначення 
Кіномистецтво, саудтрек.
5.Фізхвилинка
6.Поекспериментуй удома: під час перегляду будь-якого кінофільму спро-
буй ви м к  нути звук, коли з’являтиметься музичний супровід. Яким тоді буде сприй-
мання фільму?
10.05.-12.05.
Тема. Мистецтво видовищ
1.Робота з підручником с.122-123.
Преглянути презентацію

19.05.
Тема. Мистецтво видовищ.
1. Переглянути відео
2. Виконати вправу до нього.
24.05.
Тема. Підсумковий тест.

Немає коментарів:

Дописати коментар