2.09.24.
Тема. Мистецтво навколо. Роль мистецтва у житті людини. Спогади про літо.
Презентація до уроку.
Посилання на підручник 5 клас "Мистецтво" Гайдамака О.В.
https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html
7.09.24.
Тема. Мистецтво навколо. Роль мистецтва в житті людини. Формат. Спогади про літо.
1. Розглянути матеріал підручника с.6
Дати відповідь на запитання.
2. Розглянути запропоновані замальовки.
3. Переглянути відео https://www.google.com.ua
4. Намалювати індивідуальний малюнок.
18.09.
Тема. Від народних джерел (ММ).
1.Презентація.
https://docs.google.com/presentation/d/1v304k9FRg6K_izErJKoE7rMqEeUyPSBv/edit#slide=id.p1
2. Прослухати музичні твори.
25.09.
Тема. Від народних джерел. Народне декоративне мистецтво удзеркалі традицій і сучасності.
1.Переглянути презентацію.
2. Переглянути відео.
http://www.youtube.com/watch?v=rfgECy31Qm0
3. Створити композицію із паперових осінніх листків.
Тема. Від народних джерел. Види н6ародних пісень. Народна пісня - джерело для творчості професійних митців. Знаність українського мистецтва у світі. Характер ритмів.
1. Робота з підручником с.16-17.
2. Прослухати запис.
30.09.
Тема. Мистецтво спілкування. Професійне мистецтво. Вокальна музика. Спілкування завдяки мистецтву і через мистецтво.
1. Робота з підручником. с.20-21.
2. Преглянути презентацію.
3. Прослухати музичні твори.
http://drive.google.com/file/d/1Y3oiLX7aVc-vzb0i-g8Coc_71JHgQz7M/view
http://drive.google.com/file/d/1TMxGwv6Rs2n86mOaZy1f58N8-KIPZiFD/view
4.Переглянути руханку.
http://drive.google.com/file/d/1NtYocMbLjsNPz-D2ampAkS1FC1erkRvc/view
5.Відео
https://www.youtube.com/watch?v=G48sijoAGOI
4.10.24
Тема. Мистецтво і спілкування. Професійне мистецтво. Мова та види графіки. Особливості проведення різних за характером ліній. Спілкування завдяки і через графіку.
1. Робота з підручником с.22-23. ( Гайдамака. Мистецтво 5 клас).
https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html
2. Переглянути відео
3. Виконати малюк у альбомі с.10-11.
9.10.24
Тема. Мистецтво спілкування. Вокальна музика. Музична інтонація. Спілкування завдяки мистецтву і через мистецтво.
1. Робота з підручником с.24-25
2. Переглянути відео
2. Відео
11.10.24
Тема. Штрих у графіці. Різновиди штрихів та особливості їх нанесення. Спілкування завдяки і через графіку.
1.Робота з підручником с.26-27.
2. Переглянути відео
зайчик
Дом.завд. Намалювати тваринку за допомогою штрихів.
16.10.24
Тема. Хорова музика. Різновиди хорових колективів. Хормейстер. Співочі голоси. Мистецтво про довкілля.
1. Робота з підручником с.28-29
2. Прослухати запис
спів пісні "Зелений світ"
18.10.24
Тема. Друкована графіка. Види друкованої графіки. Силует. Особливості утворення силуету. Друкована графіка з інформацією про екологічний зміст.
1.Робота з підручником с.30-31.
https://pidruchnyk.com.ua/1714-5_mystetstvo_gaydamaka.html
2. Преглянути відео
3. Створення аплікації з силуетом тварин і рослин.
25.10.24.
Тема. Комп'ютерна графіка, засоби її виразності та алгоритм створення. Статична і динамічна композиція. Сучасні способи обробки зображень за допомогою комп'ютерних програм.
1.Робота з підручником с.34-35.
2. Намалювати метелика, вирізати метелики з паперу.
3. Зробити композицію. Посилання на підручник на попередньому уроці.
4. Відео "Малюємо метелика".
https://www.youtube.com/watch?v=Cs2NkwQRtFQ
5. Відео "Комп'ютерна графіка".
http://www.youtube.com/watch?v=v0NnRpi4jl4
4.11.
Тема. Пригадаймо найцікавіше. Узагальнення знань.
1. Виконати тестові завдання.
https://vseosvita.ua/test/mystetstvo-i-dovkillia-nush-1421724.html
2. Вікторина
https://www.youtube.com/watch?v=06B4Xd2ftfQ
9.11.
Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Інструментальна музика. Групи музичних інструментів (струнні, духові, ударні).
1. Робота з підручником с. 36-37.
2.Прослухати музичний твір
3. Переглянути презентацію
4. Прослухати пісню
11.11.
Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві.
Посилання на підручник є вище за 19.10.
с.38-39.
Переглянути навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=E_KF7t0evqs
Створити малюнок. Завдання на с.39. Варіант на вибір.
16.11.
Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Інструментальна музика. Ансамбль.
1.Робота з підручником с.40-41
2. Прослухати композицію В.Моцарта "Маленька нічна серенада"
Арно Бабаджанян "Ноктюрн"
3. Хореографічна композиція "Ноктюрн"
https://www.youtube.com/watch?v=XFErOGMKpuo
Подивитись відео і дати відповіді на запитання.
Ця композиція бадьорить чи заспокоює? У якому темпі вона звучала? Які емоції
вона викликала в тебе? У яких кольорах виконано декорації та костюми
виконавців?
Як ти вважаєш, яку музику доцільно слухати ввечері перед сном (ба-
дьору, гучну, енергійну, спокійну, тиху)? Поміркуй, що буде корисніше
для заспокоєння.
18.11.
Тема. Різнобарв'я багатоголосся в мистецтві. Живопис. Споріднені кольори та способи їх утворення.
1. Робота з підручником с.42-43
2.Навчальне відео.
3. Створення малюнку "Осінній пейзаж".
23.11.
Тема. Почути і побачити мистецтво. Інструментальна музика. Симфонічний оркестр. Групи інструментів симфонічного оркестру.
1.Робота з підручником с.44-45.
2.Прослухати фрагмент "Путівник по оркестру для молоді".
3.Виписати в зошит визначення оркестру.
4 Групи інструментів симфонічного оркестру. Розглянути презентацію, виписати види інструментів.
5. Презентація до теми уроку
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pochuti-i-pobachiti-mistectvo-5-klas-nush-309824.html
6. Пісня "Музика"
Дом.завд. Пояснити прислів'я: "Сто нот - ще не симфонія, сто музикантів - ще не оркестр". Яку роль в оркестрі відіграє диригент? Переглянути відео "Інструменти симфонічного оркестру"
https://www.youtube.com/watch?v=D46SpB5Bvf8
30.11.
Тема. Живопис. Теплі і холодні кольори. Види живопису. Авторська манера письма живописця.
1.Робота з підручником с.46-47.
https://drive.google.com/file/d/1fVB3GYBGyKohXi1pr3WabcWm5BefZ7Ij/view?usp=sharing
2. Розглянути схему "Холодні і теплі кольори"
3.Переглянути презентацію про холодні та теплі кольори.
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-tepli-ta-holodni-kolori-veselki-415730.html
Дом.завдання.
Виконай замальовку з натури кімнатної рослини в холодному колориті (гуаш).
9.12.
Тема. Середовище, наповнене мистецтвом. Скульптура. Засоби виразності.
1.Робота з підручником с.54-55
2.Переглянути презентацію "Скульптура"
https://www.youtube.com/watch?v=FKZf414Jhsk&t=1s
3. Створити фігурку тварини із пластіліну.
21.12. Підсумкова робота.
https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-dlya-perevirki-znan-uchniv-z-urokiv-mistectva-176479.html
18.01.
Тема. Взаємодія мистецтв. Виразові засоби мистецтва.
1.Робота з підручником с.66-67.
2. Прослухати мюзикл "Музично-кольорова казка".
https://www.youtube.com/watch?v=m_BU6qunaF4&t=815s
Які види мистецтва тут згадуються?
20.01.
Тема. Дизайн. Графічний дизайн. Виразові засоби графіки.
1. Підручник с.68-69.
2. Виписати визначення дизайну.
3.Розглянути зображення дизайну відомих брендів.
Дом. завд. Створити графічну замальовку реклами якогось товару( рекламний малюнок).
27.01.
Тема. Дружнє єднання у творчій співпраці.
1. Опрацювати у підручнику с.70-71.
2.Розгляньте, які види мистецтва товаришують між собою.
Дом.завд.Уяви, що література зникла з видів мистецтва. Поміркуймо, що може статися. Ско-
ристайся довідкою-підказкою. Склади письмову розповідь.
01.02.
Тема. Дружне єднання у творчій співпраці.
1. Опрацювати с.72-73 у підручнику.
2. Розглянути схему, як створюється книга.
Дом.завд. Створити обкладинку до книги "Мауглі" ( намалювати) або просто ілюстрацію до книги "Мауглі".
8.02.
Тема. Театр та архітектура.
Зробити малюнок 1.15.02.
Тема. Інтер'єр театру. Театральні ляльки. Синтез мистецтв у ляльковому театрі.
1. Підручник с.80-81.
2. Переглянути фрагмент вистави.
https://www.youtube.com/watch?v=eRC3PlDUvUM&t=2s
3. Створити ляльку для вистави.
17.02.
Немає коментарів:
Дописати коментар