01.12.24.
Тема. Шарлотта Бронте. "Джейн Ейр".
1. Біографія письменниці.
2.Читання твору .
3. Аудіокнига.
Скорочено
27.11.25.
Тема. Контрольна робота. Романтизм. (Тест, відповіді на запитання).
Виконати завдання
Контрольна робота № 2. Романтизм
Початковий рівень( 3 бали)
1. Романтизм зародився на межі:
а) XVI—XVII ст.; б) XVII—XVIII ст.;
в) XVIII—XIX ст; г) ХІХ—XХ ст.
2. Представником романтизму є:
а) Г. Гейне; б) Ф. Шиллер;
в) Дж. Свіфт; г) Ф. Петрарка.
3. Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:
а) Данте; б) Петрарки;
в) Шекспіра; г) Сервантеса.
4. Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:
а) «Не знаю, що стало зо мною...»; б) «Коли розлучаються двоє...»;
в) «На півночі кедр одинокий...»; г) «Мій дух як ніч…».
5. Мазепа з однойменної поеми Дж. Байрона розповів шведському королю про:
а) покарання за кохання; б) першу виграну велику битву;
в) двобій із польським магнатом; г) падіння з коня на змаганнях.
6. На думку Дж. Байрона, головною рисою Прометея є:
а) гуманізм; б) терпіння;
в) дух бунтарства; г) помста.
Середній рівень
7. Установіть відповідність між цитатами та назвою твору. (2 бала)
Назва твору | Цитата |
1. «Мій дух як ніч...» | а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій. |
2. «Не знаю, що стало зо мною...» | б) ...Ніколи не плакали ми; Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі. |
3. «Коли розлучаються двоє...» | в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів. |
4. «Хотів би жити знов у горах...» | г) І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі ... |
| д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає |
8. Що надихнуло Г. Гейне на створення збірки «Книга пісень»? (1 бал)
Достатній рівень
9. Дайте визначення та зазначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників. (2 бали)
10. Складіть асоціативний кущ до образу Мазепи (за однойменним твором Дж.Байрона). ( 1 бал)
Високий рівень (3 бали)
11. Напишіть твір-роздум «Чим мені близький ліричний герой віршів Г. Гейне»
« Образ Мазепи, як романтичного героя в поемі Байрона»
23.11.25
Тема. Позакласне читання. Дж.Байрон "Паломництво Чайльд Гарольда".
1.Опрацювати у підручнику с.60-62.
2. Зміст поеми
Дом.завд. Підготуватись до контрольної роботи з теми "Романтизм".
28.11.24.
20.11.25
Тема. Правда та вигадка в поемі "Мазепа". Зображення образу Мазепи у різних творах мистецтва.
1.Виконати тест
17.11.25
Тема. Українська тема в поемі "Мазепа". Специфіка зображення образу гетьмана у творі: монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу.
1. Робота з підручником с.63. Джерело поеми.
2.Переглянути презентацію про Івана Мазепу. На основі матеріалу скласти асоціативний кущ "Іван Мазепа".
3. Робота з презентацією.
4. Відеопрезентація
13.11.25.
Тема. Дж.Байрон "Мій дух як ніч..." Фольклорні й біблійні мотиви у віршах Дж.Байрона.
1. Читання вірша "Мій дух як ніч"
2. Аудіозапис
3. Робота з презентацією.
Виписати з даної презентації слайди 26-29
Дом.завдання. Повідомлення про Івана Мазепу, читати поему Байрона "Мазепа".
10.11.25
Тема. Джордж Гордон Байрон. "Хотів би жити знов у горах..." Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі.
1. Робота з підручником с.55-58. Записуємо у зошит основні дані про Дж. Байрона.
2. Читання вірша "Хотів би жити знов у горах".
3. Переглянути відео
Дом.завд. Визначити тему і ідею вірша, записати у зошит.
6.11.25
Тема. "Коли розлучаються двоє...", "На півночі кедр одинокий..." Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.
1. Виразне читання напам'ять вірша.
2. Робота з презентацію попереднього уроку.
3. Читання вірша "Коли розлучаються двоє"
4. "На півночі кедр одинокий"
5.Виконати тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1091722
05.11.24.
Тема. Образ ліричного героя в збірці Г.Гейне "Книга пісень", фольклорні елеманти. "Не знаю, що стало зо мною..."
1. Прослухати аудіозапис вірша
2. Робота з презентацією
3.Виразне читання вірша у перекладі Л.Первомайського
Дом.завд. Вивчити напам'ять вірш.
20.10.25
Тема. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві.
1. Робота з підручником с.36-42. Зробити запис у зошиті.
2. Виписати ознаки романтизму.
3. Романтизм у живопису та музиці. с.44-45.
4. Презентація до уроку
Дом.завд. Опрацювати біографію Генріха Гейне.
16.10.25
Тема. Контрольна робота. "Просвітництво"
виконати завдання.
Рівень 1
а) літературний стиль; б) ідейно-естетичний рух;
в) літературна течія; г) літературний жанр.
2. Діячі Просвітництва вважали основою розвитку людини та суспільства:
а) розум; б) релігію; в) красу; г) багатство.
3. За сімейною традицією Джонатан Свіфт став…
а) бізнесменом; б) адвокатом;в) лікарем;г) священиком.
4. Ліліпути (за романом Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера») поселили Гуллівера…
а) у храм; б) в палац імператора; в) у в’язницю; г) в готель.
5. Твір Ґете «Прометей» побудовано у формі…
а) діалогу; б) монологу; в) сповіді героя; г) полілогу.
6. Свою Дев’яту симфонію ґрандіозним хором на текст оди «До радості»
Ф. Шиллера завершив композитор:
а) Амадей Моцарт; б) Ференц Ліст;
в) Йоганн Себастьян Бах; г) Людвіг ван Бетховен.
Всього 3 бали
Рівень2
1. Які мотиви звучать в поезії Ґете «Травнева пісня»? ( 1 бал)
2. Установіть відповідність між цитатою та назвою твору. ( 2 бала)
А Ґете «Прометей» Б Шиллер «До радості» В Ґете «Травнева пісня» Г Ґете «Вільшаний король» |
1. «Хто пізно так мчить у час нічний?»2. «Вгорни небо твоє, Зевсе, імлою хмар…»
3. «О будь щаслива, моя любов!»
4. «Станьмо дружною сім’єю…»
Всього 3 бали
Рівень3
1. Дайте визначення Просвітництва як літературно-мистецького напряму.
2. Які художні засоби використовує Й.В.Ґете в «Травневій пісні»?
Всього 3 бали
Рівень 4
Напишіть твір-роздум на одну із тем.
1. Основні цінності епохи Просвітництва.
2. Мої враження від фантастичної Ліліпутії (за романом Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера»).
3. На шляху до Всесвітнього щастя (за одою Ф.Шиллера «До радості»).
4. «Таємниця життя незбагненна»… (за вивченими поезіями Й.В.Ґете).
Всього 3 ба
13.10.25.
Тема. Урок мовленнєвого розвитку (письмово). Твір-есе "Україна в Європі" ("Україна і Європейський союз").
1. Есе́ або есе́й (фр. essai, фр. вимова: [esɛ] — спроба, нарис, від лат. exagium — зважування) — невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання і не претендує на вичерпне і визначальне трактування теми.
2. Переглянути відео
3. Написати есе.
9.10.25.
Тема. Ода "До радості" Й.К.Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Виразне читання напам'ять.
1. Виписати визначення оди (с.35).
2. Виразне читання вірша.
3. Робота з підручником с.33-35.
Дом.завд. Повторити вивчений матеріал з тем "Вступ", "Просвітництво".
06.10.25
Тема. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер "До радості". Просвітницька ідея об'єднання людства в оді "До радості".
1. Переглянути презентацію
2. Україна і Євросоюз
3.Гімн Євросоюзу
Домашнє завдання. Вивчити вірш "Ода до радості".
2.10.25.
Тема. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у "Прометеї" Й.В.Гете. Образ Прометея.
1. Робота з підручником с.26
2. Виразне читання вірша "Прометей".
3. Переглянути презентацію
Дом.завд. Виконати тестове завдання.
29.09.25.
Тема. Нове розуміння природи в ліриці поета. Міфологічний зміст образів вірша "Вільшаний король".
1. Історія створення балади с.28.
2. Читання балади.
3. Презентація
4.Заповнення таблиці с.31 у підручнику.
Дом.завд. Повторити періоди творчості Гете.
25.09.25
Тема. Йоганн Вольфганг Гете. Роль Гете в історії Просвітництва. Ідея кохання і щастя, ознаки фольклору в "Травневій пісні".
1. Робота з підручником с.24-25
2. Переглянути відео
Дом.завд. Знайти вислови відомих людей про кохання.
15.09.25
Тема. Просвітницькі ідеї у творі Дж.Свіфта "Мандри Гуллівера".
1. Переглянути презентацію
2. Прочитати 1 частину роману.
10.09.25.
Тема. Джонатан Свіфт. "Мандри Лемюеля Гуллівера" (1 частина). Історія написання твору.
1. Прочитати с.18-20
2. Переглянути презентацію
3. Читати 1 частину роману - "Подорож до Ліліпутії"
8.09.25.
Тема. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу та культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм)
1.Опрацювати с.10-15 у підручнику.
2.Виписати історичні умови, провідні концепції Просвітництва.
3. Виписати ознаки течій Просвітництва.
4. Презентація
4.09.25.
Тема. Специфіка жанрів у різних національних літературах. Розмаїття індивідуальних стилів митців.
1. Переглянути презентацію.
Домашнє завдання. Розповідати про стилі, наводити приклади.
1.09.25.
Тема. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі.
1. Прочитати у підручнику с.7-9.
2. Виписати визначення жанру.
3. Переглянути презентацію.
Домашнє завдання. Вивчити записи в зошиті.
22.05.25.
Тема. Контрольна робота. Література 20-21 ст.
1.Завдання
20.05.25.
Тема. УМР (у.). Порівняння з драмою В.Шекспіра "Ромео і Джульєтта".
1. Презентація до уроку.
13.05.25.
Тема. Ерік Вольф Сігал. "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.
1. Виконати тест на повторення.
2. Ерік Вольф Сігал. Переглянути презентацію, зробити запис у зошит (біографія).
6.05.25.
Тема. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
1. Робота з презентацією.
2. Дати відповіді на питання письмово (слайд 27).
29.04.25.
Тема. Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору - книги( читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.
1.Прослухати аудіокнигу.
2. Переглянути фільм
24.04.25.
Тема. Рей Дуглас Бредбері "451' за Фаренгейтом".
1. Біографія письменника.
2. Текст роману
15.04.-17.04.25.
Тема. Народний гумор у творі. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
1. Презентація до уроку.
2. Виконати тестове завдання.
10.04.25.
Тема. Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар": філософські проблеми твору. Образна система твору.
1. Читати повість.
2. Аудіокнига
15.04.25.
Тема. Образ Тев'є-молочара.
1.Розповідь про життя Тев'є.
2. Аудіокнига
08.04.25.
Тема. Література ХХ-ХХІ ст. Шолом-Алейхем. "Тев'є-молочар". Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХст. Шолом-Алейхем і Україна.
1. Біографія Шолом-Алейхема. Презентація
Домашнє завдання. Читати твір.
3.04.25.
Тема. Контрольна робота "Нові тенденції в драматургії кінця 19-поч.20 ст."
1. Виконання контрольної роботи.
1.04.25.
Тема.УМР (п). Складання анкети головного героя.
1.Презентація до уроку.
2. Складання анкети Елайзи (героїні п'єси "Пігмаліон".
20.03.25.
Тема. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
1. Робота з текстом.
2. Робота над тестами. Взаємоперевірка.
1 Де
відбувається перша зустріч Елайзи І Хіггінса?
А)біля
церкви В) в будинку
професора
Б)у центрі
міста Г) На площі
2. Чим
займався професор Хіггінс
А)писав
книгу В)досліджував
фонетику англійської мови
Б) писав
словник Г) шукав наречену
3 Пікерінг
має звання:
А)
підполковника В) посла
Б)
полковника Г)
професора
4. Хто і з
ким заключає парі?
А)
Пікерінг і Елайза В )
Пікерінг і Хіггінс
Б) Альфред
Дулітл і Хіггінс Г) Хіггінс і
Елайза
5.
Науковий прилад,яким користується професор Хіггінс
А)магнітофон В) фонотон
Б)
патефон Г)
фонограф
6 На
прийомі у посольстві Елайза грає роль
А)
герцогині В)
княгині
Б)маркізи Г) графині
7. Який
герой, на думку Шоу, нагадує вічний образ Дон Жуана
А)
Фредді
В)Пікерінг
Б)
Хіггінс
Г) Дуліттл
8. Для
чого Елайза хоче навчитися правильної вимови
А)відкрити
власний магазин В) стати
леді
Б) вийти
заміж
Г) працювати в магазині
9. Як
ставиться місіс Хіггінс до Елайзи
А)зневажає В)розуміє
Б)
жаліє Г)соромиться
10 . Чому
Хіггінс погодився на експеримент
А)щоб
довести свій талант В)
щоб розважитись
Б)заради
грошей
Г)закохався
11. Як
завершився експеримент професора
Хіггінса?
А)перемогою В) нічиєю
Б)
поразкою
Г)невідомо
12.Як
можна назвати урок, який дає Елайза
Хіггінсу у фіналі п'єси?
А)урок
вдячності В) урок
доброти
Б) урок
гідності Г) урок
толерантності
3. Домашнєх завдання. Написати твір-мініатюру "Майбутнє Елайзи Дулітл".
18.03.25.
Тема. "Пігмаліон". Динаміка образу Елайзи Дулітл.
1. Опрацювати ознаки "Драми-дискусії.
Драма – дискусія Дж. Б. Шоу Видатним реформатором англійського театру, одним із вождів «нової драми» був Джордж Бернард Шоу — представник інтелектуального театру. Сцену англійський драматург розглядав як місце дискусії, як майданчик для зіткнення ідей, порушення проблем. Він обстоював принципово нову структуру драми — драму-дискусію. Драма-дискусія — це драма, у якій герої є носіями різних, але обґрунтованих поглядів. Конфлікт будується на дискусії та впродовж п’єси не розв’язується (навпаки, загострюється), а фінал твору залишається відкритим. Видатні твори: «Людина і надлюдина», «Пігмаліон», «Професія місіс Уорен», «Дім розбитих сердець».
2. Аудіокнига
13.03.25.
Тема. Бернард Шоу. Особливості свтогляду Б.Шоу.
1.Опрацювати біографію Бернарда Шоу.
2. Презентація.
3.Драма-дискусія.
11.03.25.
Тема. Композиція п'єси, образна система. Підтекст.
1. Подумати, що таке підтекст. Як він проявяється у творі? Яка його роль?
2. Відкритий фінал.
3. Виконати тестове завдання.
05.-3.25.
Тема. Образ Нори.
1.Аудіокнига.
2.Презентація до уроку.
04.03.25.
Тема."Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма. Сюжет. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).
1. Переглянути відеоурок.
2. Презентація до уроку.
3. Знати зміст твору.
27.02.25.
Тема. "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст. Генрік Ібсен. Роль Г.Ібсена в розвитку світової драматургії (ібсенізм), його новаторство.
1. Переглянути відеоурок.
2. Генрік Ібсен. Біографія.
25.02.25.
Тема. Контрольна робота. Реалізм.
Контрольна робота за темами «Реалізм»,творчість О.де Бальзака, М.Гоголя
І варіант
Початковий
і середній рівні
1. «Ревізор» Миколи Гоголя за жанром:
а) трагедія;
б) комедія;
в) драма;
г) п'єса-казка.
2. Яке прізвище
носить городничих міста N:
а) Хлопов;
б) Ляпкін-Тяпкін;
в) Сквозник-Дмухановський;
г) Шпекін.
3. Яке
прізвисько клієнти дали Гобсекові?
а) батечко
Гобсек;
б) пан
лихвар;
в) лещата
невідворотності;
г) щур.
4.Для чого Дервіль позичав гроші у Гобсека?
а) щоб
розплатитися з боргами;
б) на
одруження;
в) на придбання
адвокатської контори;
г) щоб оплатити
навчання на адвоката.
5.Привид, що блукав Петербургом, зник після того
(М.Гоголь «Шинель»):
а) знайшов свою шинель;
б) зідрав шинель з плечей генерала;
в) помстився викрадачу;
г) подорожні віддали свою шинель.
6. Який епіграф використав М.Гоголь до твору
«Ревізор»:
а) Праця
чоловіка годує, а лінь марнує;
б) Добре
там живеться, де гуртом сіється і ореться;
в) На чужий труд
ласий не будь;
г) Не
кивай на дзеркало, коли пика крива.
7 .Образ Акакія Акакійовича (М.Гоголь «Шинель») – це
образ:
а) месника;
б) «маленької людини»;
в) нікчемної істоти;
г) надзвичайно розумної людини.
8. З’єднайте героїв за приналежністю до
одного твору
1)
Дервіль А Ляпкін-Тяпкін
2)
Хлопов Б Максим Максимович
3)
Привид В Фанні Мальво
Г Башмачкін
(5
балів)
Достатній рівень
9. Визначте
характерні ознаки реалізму (множинний вибір): (1 бал)
а) прагнення автора до об’єктивності;
б) зображення незвичайних героїв у незвичайних
обставинах;
в) поглиблений соціальний аналіз;
г) дотримання правила «трьох єдностей»;
ж)самоцінність особистості, підкреслена незалежність її
від суспільства;
з) зображення типового героя в типових обставинах.
10. Визначте художні
засоби: (2 бала)
1)
здатна проковтнути мільйонний А метафора
статок;
2)
слава гриміла Б
епітет
3)
людина-вексель В літота
4) немов красунчик з Шосе д'Антен Г гіпербола
Д порівняння
11. Визначте коло
проблем, порушених у п’єсі М. Гоголя «Ревізор». Чи актуальними є ці проблеми
сьогодні? Свою відповідь обґрунтуйте. (1 бал)
Високий рівень
(спільний для обох варіантів)(3 бала).
12. Напишіть
твір-роздум «Вплив грошей, багатства на людину в часи Бальзака та в наш час».
18.02.25.
Тема. Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства. Критичний пафос твору.
1. Презентація до твору
2.
13.02.25.
1.Презентація
2. Читати повість.
3. Аудіокнига
11.02.25.
Тема. Критика суспільства. Специфіка художнього конфлікту і жанру п'єси.
1.Виконати вправу
2.Презентація до уроку.
3. Виконати тестове завдання.
4.02.25.
Тема. Микола Гоголь. Зрілий етап життя і творчості митця. "Ревізор". Творча історія п'єси.
1. Біографія письменника.
2. Звернути увагу на історію створення п'єси "Ревізор".
3. Аудіокнига
29.01.25.
Тема. Оноре де Бальзак "Гобсек".
1. Переглянути відео
2. Виконати тест
23.01.25.
Тема. Оноре де Бальзак "Гобсек".
Тема. Оноре де Бальзак "Людська комедія".
1. Біографія.
2. Цикл "Людська комедія".
14.01.25.
2. Вправа на повторення
03.12.24.
Тема. Шарлотта Бронте. "Джейн Ейр".
1. Біографія письменниці.
2.Читання твору .
3. Аудіокнига.
12.12.24.
Тема. Тема Кохання у творі (Джейн Ейр - Едвард Рочестер).
1. Переглянути презентацію
2. Дати відповідь на запитання "Чому Джейн втекла від містера Ротчестера?" (письмово)
3. Виконати тест
Тема. Контрольний твір "Мої роздуми над романом Шарлотти Бронте "Джейн Ейр".
1. Написання твору.
Немає коментарів:
Дописати коментар