2.09.24.
Тема. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі.
1. Прочитати у підручнику с.7-9.
2. Виписати визначення жанру.
3. Переглянути презентацію.
Домашнє завдання. Вивчити записи в зошиті.
5.09.24.
Тема. Специфіка жанрів у різних національних літературах. Розмаїття індивідуальних стилів митців.
1. Переглянути презентацію.
Домашнє завдання. Розповідати про стилі, наводити приклади.
10.09.24.
Тема. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу та культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм)
1.Опрацювати с.10-15 у підручнику.
2.Виписати історичні умови, провідні концепції Просвітництва.
3. Виписати ознаки течій Просвітництва.
4. Презентація
12.09.24.
Тема. Джонатан Свіфт. "Мандри Лемюеля Гуллівера" (1 частина). Історія написання твору.
1. Прочитати с.18-20
2. Переглянути презентацію
3. Читати 1 частину роману - "Подорож до Ліліпутії"
17.09.24
Тема. Просвітницькі ідеї у творі Дж.Свіфта "Мандри Гуллівера".
1. Переглянути презентацію
2. Прочитати 1 частину роману.
19.09.24
Тема. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини у творі Дж.Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера"
1. Дати характеристику країні Ліліпутії.
Дом.завд. Біографія Гете.
26.09.24
Тема. Йоганн Вольфганг Гете. Роль Гете в історії Просвітництва. Ідея кохання і щастя, ознаки фольклору в "Травневій пісні".
1. Робота з підручником с.24-25
2. Переглянути відео
Дом.завд. Знайти вислови відомих людей про кохання.
1.10.24.
Тема. Нове розуміння природи в ліриці поета. Міфологічний зміст образів вірша "Вільшаний король".
1. Історія створення балади с.38.
2. Читання балади.
3.Заповнення таблиці с.29 у підручнику.
Дом.завд. Виконати тест
3.10.24.
Тема. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у "Прометеї" Й.В.Гете. Образ Прометея.
1. Робота з підручником с.26
2. Виразне читання вірша "Прометей".
3. Переглянути презентацію
Дом.завд. Опрацювати біографію Ф.Шиллера, зробити запис у зошиті.
08.10.24
Тема. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер "До радості". Просвітницька ідея об'єднання людства в оді "До радості".
1. Переглянути презентацію
2. Україна і Євросоюз
3.Гімн Євросоюзу
Домашнє завдання. Вивчити вірш "Ода до радості".
10.10.24.
Тема. Ода "До радості" Й.К.Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Виразне читання напам'ять.
1. Виписати визначення оди (с.35).
2. Виразне читання вірша.
3. Робота з підручником с.33-35.
Дом.завд. Повторити вивчений матеріал з тем "Вступ", "Просвітництво".
15.10.24.
Тема. Урок мовленнєвого розвитку (письмово). Твір-есе "Україна в Європі" ("Україна і Європейський союз").
1. Есе́ або есе́й (фр. essai, фр. вимова: [esɛ] — спроба, нарис, від лат. exagium — зважування) — невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання і не претендує на вичерпне і визначальне трактування теми.
2. Переглянути відео
3. Написати есе.
18.10.
Тема. Контрольна робота. "Просвітництво"
виконати завдання.
Рівень 1
а) літературний стиль; б) ідейно-естетичний
рух;
в) літературна течія; г) літературний жанр.
2. Діячі Просвітництва вважали основою розвитку людини та суспільства:
а) розум; б) релігію; в) красу; г) багатство.
3. За сімейною традицією Джонатан Свіфт став…
а) бізнесменом; б) адвокатом;в) лікарем;г) священиком.
4. Ліліпути (за романом Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера») поселили Гуллівера…
а) у храм; б) в палац імператора; в) у в’язницю; г) в готель.
5. Твір Ґете «Прометей» побудовано у формі…
а) діалогу; б) монологу; в) сповіді героя; г) полілогу.
6. Свою Дев’яту симфонію ґрандіозним хором на текст оди «До радості»
Ф. Шиллера завершив композитор:
а) Амадей Моцарт; б) Ференц Ліст;
в) Йоганн Себастьян Бах; г) Людвіг ван Бетховен.
Всього 3 бали
Рівень2
1.
Які мотиви звучать в поезії Ґете «Травнева пісня»? ( 1 бал)
2.
Установіть відповідність між цитатою та назвою твору. ( 2 бала)
А Ґете «Прометей»
Б Шиллер «До радості»
В Ґете «Травнева пісня»
Г Ґете «Вільшаний король»
|
1. «Хто пізно так
мчить у час нічний?»
2. «Вгорни небо
твоє, Зевсе, імлою хмар…»
3. «О будь щаслива,
моя любов!»
4. «Станьмо дружною
сім’єю…»
Всього 3 бали
Рівень3
1.
Дайте визначення Просвітництва як літературно-мистецького
напряму.
2.
Які художні засоби використовує Й.В.Ґете в «Травневій пісні»?
Всього 3 бали
Рівень 4
Напишіть твір-роздум на одну із тем.
1.
Основні цінності епохи Просвітництва.
2.
Мої враження від фантастичної Ліліпутії (за романом
Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера»).
3.
На шляху до Всесвітнього щастя (за одою Ф.Шиллера «До
радості»).
4.
«Таємниця життя незбагненна»… (за вивченими поезіями Й.В.Ґете).
Всього 3 ба
Тема. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві.
1. Робота з підручником с.36-42. Зробити запис у зошиті.
2. Виписати ознаки романтизму.
3. Романтизм у живопису та музиці. с.44-45.
Дом.завд. Опрацювати біографію Генріха Гейне.
23.10.24
Тема. Генріх Гейне. Специфіка німецького романтизму у творчості Г.Гейне. "Книга пісень". Особливості композиції збірки.
1. Візуалізація. Пояснити картинки в послідовності.
2. Гра за посиланням.
https://wordwall.net/play/37559/444/2913. Робота з презентацією
Домашнє завдання. Виконати тестові завдання на слайді №15.
04.11.
Тема. Образ ліричного героя в збірці Г.Гейне "Книга пісень", фольклорні елеманти. "Не знаю, що стало зо мною..."
1. Прослухати аудіозапис вірша
2. Робота з презентацією
3.Виразне читання вірша у перекладі Л.Первомайського
Дом.завд. Вивчити напам'ять вірш.
8.11.
Тема. "Коли розлучаються двоє...", "На півночі кедр одинокий..." Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.
1. Виразне читання напам'ять вірша.
2. Робота з презентацію попереднього уроку.
3. Читання вірша "Коли розлучаються двоє"
4. "На півночі кедр одинокий"
Виконати тест
11.11.
Тема. Джордж Гордон Байрон. "Хотів би жити знов у горах..." Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі.
1. Робота з підручником с.55-58. Записуємо у зошит основні дані про Дж. Байрона.
2. Читання вірша "Хотів би жити знов у горах".
3. Переглянути відео
Дом.завд. Визначити тему і ідею вірша, записати у зошит.
15.11.
Тема. Дж.Байрон "Мій дух як ніч..." Фольклорні й біблійні мотиви у віршах Дж.Байрона.
1. Читання вірша "Мій дух як ніч"
2. Аудіозапис
3. Робота з презентацією.
Виписати з даної презентації слайди 26-29
Дом.завдання. Повідомлення про Івана Мазепу, читати поему Байрона "Мазепа".
18.11.
Тема. Українська тема в поемі "Мазепа". Специфіка зображення образу гетьмана у творі: монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу.
1. Робота з підручником с.63. Джерело поеми.
2.Переглянути презентацію про Івана Мазепу. На основі матеріалу скласти асоціативний кущ "Іван Мазепа".
3. Робота з презентацією.
4. Відеопрезентація
22.11.
Тема. Правда та вигадка в поемі "Мазепа". Зображення образу Мазепи у різних творах мистецтва.
1.Виконати тест
25.11.
Тема. Позакласне читання. Дж.Байрон "Паломництво Чайльд Гарольда".
1.Опрацювати у підручнику с.60-62.
2. Зміст поеми
Дом.завд. Підготуватись до контрольної роботи з теми "Романтизм".
28.11.23.
Тема. Контрольна робота. Романтизм. (Тест, відповіді на запитання).
Виконати завдання (один з варіантів)
1.12.23.
Тема. Шарлотта Бронте. "Джейн Ейр".
1. Біографія письменниці.
2.Читання твору .
3. Аудіокнига.
Скорочено
13.12.
Тема. Тема Кохання у творі (Джейн Ейр - Едвард Рочестер).
1. Переглянути презентацію
2. Дати відповідь на запитання "Чому Джейн втекла від містера Ротчестера?" (письмово)
3. Виконати тест
19.12.23
Тема. Контрольний твір "Мої роздуми над романом Шарлотти Бронте "Джейн Ейр".
1. Написання твору.
Немає коментарів:
Дописати коментар