вівторок, 31 березня 2020 р.

7 клас зарубіжна література

22.01.25.
Тема. Детективна література. Її різновиди.
1. Підручник с.138-140.
2.Презентація
17.01.25
Тема. Роберт Бернс "Моя любов..."
1. Підручник с.135-137
2. Мультимедійна презентація
15.01.25.
Тема. П'єр де Ронсар "До того, як любов прийшла.."
1. Підручник с.131-134
2. Мультимедійна презентація
3. Аудіокнига
4. Прослухати
4.09.24.
Оригінал і переклад. Види перекладів. 
1. Знайомство з підручником. с.3-7.
2. Роль художнього перекладу у сучасну добу. с.8-14.
3. Презентація
18.09.24.
Тема. Літературна балада. Фрідріх Шиллер "Рукавичка".
1. Підручник с.28-30.
2. Фрідріх Шиллер с.31-32
25.09.24.
Тема. Фрідрих Шиллер "Рукавичка".
1. Виконати вправу
2.Виконати завдання 
3. Мультимедійна презентація.
2.10.24.
Тема. "Айвенго". Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, засоби створення образу.
1. Мультимедійна презентація.
2. Прослухати аудіокнигу.
3. Прочитаи 7-8 розділ (с.46-53).
9.10.24.
Тема. Зіткнення добра, краси, справедливості із жорстокістю і підступністю. 
1. Читання розділу 12 (с.53-60.
2.Переказувати  прочитане.
16.10.24.
Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Твір-роздум на тему "Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря"
1. Переглянути презентацію
2. Переглянути експрес-урок
3. Скласти план характеристики образу
4. Написати твір.
23.10.24.
Тема. Діагностична комплексна робота.

 Завдання

https://docs.google.com/document/d/1KqXbkcek-NudeCzhaItHeV0uXZbQML16/edit?usp=sharing&ouid=106641161309310412102&rtpof=true&sd=true

6.11.24.

Тема.К.І.Галчинський. "Лист із полону". Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.

1. Читати поезію. Відповідати на запитання.

13.11.24.

Тема. Джон Бойн. "Хлопчик у смугастій піжамі". Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Тема нацизму та Голокосту в повісті.

1. Джон Бойн. Біографія. с.74-75.

2. Мультимедійна презентація

https://platen-academia.com.ua/presentations/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-dzh-bojn/

3.Презентація

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-dzhon-boin-khlopchyk-u-smuhastii-pizhami-zobrazhennia-druhoi-svitovoi-viiny-kriz-doli-ditei-i-doroslykh-temy-natsyzmu-ta-holokostu-v-pov-600760.html

15.11.24.

Тема. Образи дітей (Бруно і Шмуль), їхня дркжба.

1. Виконати інтерактивну вправу на повторення.

2. Робота з текстом. Розповісти про знайомство хлопчиків.

3. Читати повість.

20.11.24.

Тема. Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.

1. Робота з текстом. с.87-92.

2. Дочитати текст.

27.11.24.

Тема.Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму. Моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті.

1.Інтерактивна вправа.

https://platen-academia.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-d-bojn/

13.11.24.

Тема. О.Генрі "Останній листок".

1. Аудіокнига.

https://www.youtube.com/watch?v=WkfMMjiNskk

2. Тестове завдання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7354436

17.12.24.

Тема. 

Діагностувальна робота «Пам’ятаємо про минуле»,  «Сила дружби і кохання» 

ГР-2 Працює з текстом

1.Запишіть коротку відповідь на запитання (3б.)

      1) Вірш «Про назву концтабору Бухенвальд» є потужним закликом до…

 

     2) Дев’ятирічний німецький хлопчик, який сумує за життям і друзями, яких він залишив у Берліні після того, як його сім’я несподівано переїхала до Польщі через роботу його батька,-це…

 

    3) Напишіть, де знаходиться Вестерплятте та які історичні події, пов’язані з цією місцевістю, узято за основу вірша К. І. Галчинського «Пісня про солдатів з Вестерплятте»

 

  Обрати правильну відповідь (3 бала)

 4.Костанти Ідельфонс Галчинський є письменником

  А німецьким      Б ірландським         В польським           Г французьким

5.Розповідь у вірші «Пісня про солдатів з Вестерплятте» ведеться від імені

А свідків події         Б загиблих солдатів       В родичів загиблих

Г друзів загиблих

6.Поезію «Лист з полону «К,І. Галчинський присвятив

А дружині       Б матері      В сестрі     Г доньці

7.Чому ліричний герой поезії А. Маргул- Шпербера «Про назву табору Бухенвальд» не може згадувати своє дитинство?

А це крає йому серце                                  Б бо дитинство було нещасливе

 В дуже тужить за батьками                Г війна увірвалася у дитинство героя

8.Головна тема повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі»

А доля дітей     Б дружба дітей під час війни,    В засудження війни                     Г доля дорослих

9. Життя Бруно кардинально змінюється ,коли

А  його батька призначають комендантом і сім’я змушена переїхати в новий будинок Геть-Звідси

Б померла бабуся

В хлопчик пішов до школи

Г повернувся назад до Берліна

 

10. Віднови текст (4б): «Коли лікар пішов,______вибігла в майтерню й плакала в _____паперову _______,аж поки вона геть не розмокла.

Що там лічити? Адже перед очима лише порожніє безмежно похмуре подвіря та ________стіна _____будинку на відстані ______футів.

-Шість,-ледь вимовила _____.Тепер вони падають швидше.Три дні тому їх було майже_______. А сьогодні вже легко.Он іще один упав.Тепер лишилося тільки______.

Довідка: Сью-Джонсі, японську-китайську,серветка-платок,глуха-прохідна,цегляна-бетонна,20-100-5       Обрати правильну відповідь.

11.Упізнай героя і твір за цитатою.Установи відповідність(2б):

1. «Я обстригла і продала своє волосся»(«Дари волхвів»)    А)Берман

2. «..був художником і жив на першому поверсі.Йому           Б)Делла

перевалило за 60,і борода у нього,як у Мікеланджело»(Останній листок)

3. «-Небезпека минула.Ви перемогли.Тепер харчування й    В) Сью

 догляд-і більше нічого не треба»(«Останній листок»)

4.  «-Мені  треба тобі щось розповісти,біле мишенятко.           Г) лікар                                                                                                                                                                            

   Сьогодні в лікарні  від запалення легень  помер містер

Берман»  («Останній листок»)

ГР3 Письмово взаємодіє.

1.Уявіть, як могло би скластися життя Шмуля, якби не трагічні події Другої світової війни. Чи могли б потоваришувати Шмуль і Ьруно в мирний час? Поясніть свою думку. (Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі)(6б.)

 

2.Уявіть, що у вас є можливість звернутися в on-line до молоді України з відкритим листом на підтримку читання. Напишіть текст-звернення, в якому переконайте дітей і підлітків у необхідності обов’язкового прочитання повісті Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі», в актуальності ідей та образів твору для сьогодення (8-10 речень) ( 6б.)

 

 

                                                

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар