вівторок, 31 березня 2020 р.

5 клас зарубіжна література

16.01.25.
Тема. Джон Кітс "Про коника та цвіркуна".
1. Підручник с.122-126
2. Мультимедійна презентація.
16.12.24.
Тема. Діагностувальна робота.

Діагностувальна  підсумкова робота. «Літературні казки світу»

ГР 2. Сприймання, аналіз,   інтерпретація,   критичне   оцінювання   інформації в текстах різних видів. (12 балів).

Тестові завдання1-5 (2,5 бала).

1   1. Снігова королева говорила Каю, якщо він складе це слово, то буде сам собі володар і отримає в подарунок нові ковзани. Про яке слово йде мова?

А     А. влада; Б кохання; В вічність; Г милосердя.

2.    Північний олень привіз Герду до:

А Ірландії; Б Фінляндії; В Лапландії; Г Гірляндії.

3. Назвіть, хто з героїв допомагав Хлопчику- Зірці знайти золоті монети:

А лісоруб; Б прокажений; В зайченя; Г білченя.

4. З якою квіткою порівнює Оскар Уайльд волосся Хлопчика-зірки?

А фіалки; Б нарциса; В троянди; Г лілії.

5. Вілі Вонка, повернувшись із мандрівки, привіз на фабрику нових працівників. А саме:

А умпа-турми; Б умки-лумки; В умпа- лумпи; Г вуйки-лумпи.

7. Установіть відповідність між назвою казки та країною, де вона була створена.(1,5 б.)

1.    «Чарлі і шоколадна фабрика»                         А Данія

2.    «Снігова королева»                                          Б Ірландія

3.    «Хлопчик- Зірка»                                              В Англія

                                                                            Г Лапландія

8.Установіть відповідності між назвою казки та героєм. (1,5 бала)

1.    «Хлопчик- Зірка»                                               А дідусь Джо

2.    «Снігова королева»                                            Б жебрачка

3.    «Чарлі і шоколадна фабрика»                            В олов’яний солдатик

                                                                              Г бабуся- чаклунка.

9. Установіть відповідність між героєм та рисами його вдачі. (1,5 бала)

1.Снігова Королева                                               А жорстока, немилосердна, егоїстка

2.Верука Солт                                                   Б вродлива, холодна, загадкова

3.Дружина лісоруба                                          В вередлива, вимоглива, егоїстка

                                                                             Г весела, красива, милосердна.

10.Поясніть, у чому відмінність народної казки від літературної. Назвіть прізвища відомих письменників- казкарів. (1 бал)

11.Пригадайте двох героїв із повісті-казки «Чарлі і шоколадна фабрика»: Августа Глупа та Чарлі Бакета.  Що є спільного і відмінного у цих героїв?  (2 бала)

12.Пригадайте і запишіть добрі вчинки Хлопчика-Зірки, які допомогли йому духовно переродитися, відшукати рідних батьків, повернути вроду.(2 бала)

 

ГР 4.  Дослідження індивідуального мовлення, використання мови для власної мовної творчості, спостереження за мовними та літературними явищами. (12 балів).

1.    Пригадайте зміст казки Хлопчик-Зірка. Назвіть героя (героїню) з «черствим серцем». Доберіть антоніми до словосолучення «черстве серце». Складіть 2-3 речення з ними. (3 бали).

2.    Уявіть, що вам запропонували написати продовження історії про Чарлі, то яким, на вашу думку, він став би господарем фабрики? Що зробив би для інших? (9 балів).

 

2.12.24.
Тема. Роалд Даал "Чарлі і шоколадна фабрика".
1. 
18.11.24.
Тема.Оскар Вайльд "Хлопчик-Зірка.
1. Усне опитування.
2. Дочитати казку.
7.11.24.
Тема. Оскар Вайлд. "Хлопчик-Зірка". Цікаві факти з життя і творчості письменника. Знайомство зі змістом казки.
1. Біографія О.Уайльда с.73-75.
2.Мультимедійна презентація
3. Читання казки.
4.11.24.
Тема.Ганс-Крістіан Андерсен. "Снігова королева". Чарівний світ твору. Написати твір-мініатюру "Хто з героїв казки мені найбільше сподобався." ГР3
1.Гра на знання географії.
2. Впізнай героя
3. Твір "Хто з героїв мені найбільше сподобався і чому"

24.10.24.
Тема. Перешкоди на шляху Герди, її помічники.
1.Тест на повторення прочитаних вдома оповідань
2. Читання оповідання 5,6
Домашнє завдання. Дочитати казку.
17.10.24.
Тема. Ганс- Крістан Андерсен "Снігова королева". Утвердження дружби і вірності.
1. Виконати вправу.
2. Переглянути презентацію до уроку.
3. Прочитати оповідання 3,4,5.
14.10.24.
Тема. Ганс-Крістіан Андерсен "Снігова королева". Сторінки життя та творчості письменника.
1. Підручник с.47-51.
2.  Презентація.
Читати 1-2 оповідання.

10.10.24.
Тема. Літературна казка та її ознаки. Подібності та відмінності від народної.
1. Підручник с.41-45
2. Робота з презентацією.
03.10.24.
Тема.Розвиток мовлення (усно). Переказ уривку з казки "Пані Метелиця".
1. Переказ казки.
2. Переказ від імені персонажів.
3. Дібрати питання різним персрнажам казки.
30.09.24.
Тема. Брати Грімм "Пані Метелиця".
1. Медіазавдання.
2. Вправи.
26.09.24.
Тема. Брати Грімм. Німецька народна казка "Пані Метелиця".
1. Дочитати казку, переказувати прочитане.
2. Дати відповідь на запитання с.38-39.
3. Завдання 16 с.40.
19.09.24.
Тема. Брати Грімм. Німецька народна казка "Пані Метелиця".
1. Підручник с.29-33.
2.
16.09.24. 
Тема. "Момотаро, або Хлопчик- Пернсик".
1. Прочитати казку. 
2. Переглянути мультимедійну презентацію.
3.Літературний диктант
1. Дід і баба журилися, бо (причина) … 2. Баба знайшла персик (де) … 3. Словом хасі у Японії називають (що) … 4. Коли хлопчик виріс, то вирішив (що зробити) … 5. Хлопчик-Персик попросив матір приготувати йому в дорогу (страва) … 6. Дід дав Хлопчику-Персику в дорогу (предмети вжитку) … 7. Друзями Момотаро стали (представники фауни) … 8. Бій героя з чудовиськами завершився (результат) … 9. У бою з чудовиськами Момотаро допомогли (хто) … 10. Слова «Прошу тебе, не вкорочуй нам життя! Віднині ми перестанемо чинити людям зло …» в казці належать (кому) … 11. У фіналі казки Момотаро отримав за свої подвиги (винагорода) … 12. Найсильнішим у Японії Момотаро назвали (персонажі) … 
2.09.2024
Тема. Роль книжки та читання художньої літератури у житті. Види читання.
1. Знайомство з підручником.
Переглянути відео
2. У підручнику с.7-11.
3. Домашнє завдання. Підготувати усну розповідь про улюблену книгу.
5.09.24.
Тема. Казки народів світу.
1. Робота з підручником с.13-17.
2.Записати визначення казки і різновиди казок.

Немає коментарів:

Дописати коментар